18:16

کیهان به جایزه گرفتن اصغر فرهادی از جشنواره کن واکنش نشان داد و نوشت: پس از اظهارنظرهای سیاسی مختلف او، می‌شد این جایزه را پیش‌بینی کرد.
به گزارش سابت انتخاب، کیهان نوشت: پس از اظهارنظرهای سیاسی مختلف اصغر فرهادی، که ارتباطی با سینما و فیلم‌های وی ندارد، می‌شد پیش‌بینی کرد که امسال هم در جشنواره فیلم کن جوایزی به فیلم او داده شود.
به‌ویژه اینکه او از تبلیغ‌کنندگان «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا هم بوده و در مصاحبه با نشریه ورایتی، همزمان با بیان حرف‌هایی که رنگ و بویی علیه ایران دارد اظهار کرده است: «مطمئناً حضور «جو بایدن» در جای خود، همه دنیا را به مکانی بهتر تبدیل می‌کند.»
به همین دلیل هم شاید در فضایی کم‌فروغ و با برخوردی سرد، جایزه ویژه هیئت داوران در جشنواره کن 2021 به‌طور مشترک همراه با فیلم دیگری به «قهرمان» فرهادی داده شد.
نکته قابل توجه این است که «قهرمان» یک فیلم فرانسوی محسوب می‌شود و با سرمایه‌گذاری شرکت ممنتو ساخته شده است. همچنین تهیه‌کنندگی این کار به‌طور مشترک به نام اصغر فرهادی و الکساندر ماله‌گی ثبت شده است که این تولید مشترک و سرمایه‌گذاری یک شرکت قدرتمند فرانسوی، در اعطای یک جایزه به این فیلم در جشنواره کن فرانسه نیز بی‌تأثیر نیست.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *