13:58

عادل العربی و بلال فلاح کارگردانان فیلم «بت‌گرل» بعد از تصمیم به بایگانی شدن فیلم جدیدشان به این تصمیم واکنش نشان دادند.
به گزارش ایرنا به نقل از ورایتی، کمپانی برادران وارنر روز ۳ آگوست اعلام کرد با وجود پایان یافتن مراحل فیلمبرداری فیلم ۹۰ میلیون دلاری بت‌گرل کاملاً و قرارداشتن در مرحله پس از تولید، قصد ندارد این فیلم را چه در سینماها و چه در سرویس استریم HBO Max نمایش دهد.
عادل العربی و بلال فلاح کارگردانان فیلم بت‌گرل که بیشتر با فیلم پسران بد تا ابد و خانم مارول شناخته می‌شوند در رسانه‌های اجتماعی به بایگانی شدن فیلم از سوی وارنر واکنش نشان داد.
این دو کارگردان در بیانیه‌ای اعلام کردند که ما از شنیدن خبر ناراحت و شوکه هستیم و هنوز نمی‌توانیم این موضوع را باور کنیم. به عنوان فیلمساز، بسیار مهم است که کار ما به تماشاگرها نشان داده شود، آن هم در حالی که فیلم به پایان رسیده بود. ما آرزو می‌کنیم که هواداران فیلم در سراسر جهان این فرصت را داشته باشند که نسخه نهایی فیلم را ببینند، شاید یک روز این اتفاق بیفتد، ان‌شاالله.
بازیگران و عوامل شگفت انگیز ما کار فوق العاده‌ای انجام دادند و خیلی سخت تلاش کردند تا بت‌گرل را به دنیای سینما بیاورند. ما (کارگردانان فیلم) برای همیشه سپاسگزاریم که بخشی از این تیم بوده ایم. همکاری با گروه بازیگران خارق العاده فیلم مثل مایکل کیتون، جی. کی سیمونز، برندن فریزر و کوری جانسون که با این همه اشتیاق و فداکاری بازی کردند، برای ما رویایی بود که محقق شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *