18:12

مدیر دفتر گسترش شعر و ادبیات داستانی خانه کتاب و ادبیات ایران در واکنش به خبر استعفایش می‌گوید: درخواست استعفایم را به مدیرم داده‌ام اما هنوز پاسخی مبنی بر رد و یا قبول استعفا به من داده نشده است.
مصطفی راضی جلالی، مدیر دفتر گسترش شعر و ادبیات داستانی خانه کتاب و ادبیات ایران، در پی زمزمه‌هایی مبنی بر استعفایش به ایسنا گفت: درخواست استعفایم را به مدیرم، آقای ایوب دهقانکار (مدیر خانه کتاب و ادبیات ایران) داده‌ام اما ایشان هنوز پاسخی مبنی بر رد و یا قبول استعفا به من نداده است.
او توضیح درباره چرایی استعفای خود را به بعد از موافقت یامخالف با آن موکول کرد و گفت: دنبال هیجانات رسانه‌ای نیستم و مخالفت مبنایی وجود ندارد. هیچ مجادله و مشاجره و ناراحتی از مدیران ندارم. اگر با استعفا موافقت کنند که می‌روم و اگر موافقت نکنند و دستور داشته باشم کارم را انجام دهم، حتما با کمال میل با اصول اداری، تکلیفم را انجام می‌دهم.
جلالی در توضیح این‌که گفته شده این استعفا پیش‌دستانه و به توصیه معاون فرهنگی بوده است، توضیح داد: اگر منظورشان آقای احمدوند است، قاعدتا باید من را دیده باشند و یا من به دفترشان رفته باشم. چنین چیزی نبوده است و من نه با آقای احمدوند جلسه داشته‌ام و نه ایشان را دیده‌ام. توصیه‌ای نداشتند و بنده به دلایلی به مدیر مستقیم خود درخواست استعفا دادم. ایشان هم رسما آره یا نه نگفته‌اند. این موضوع و خبری شدن آن، حتما برای کسی که آن را رسانه‌ای می‌کند مصلحت و یا منافعی دارد. نه استعفا را تکذیب می‌کنم و نه موافقت با استعفا را تأیید می‌کنم. الان که با شما صحبت می‌کنم در دفتر کارم نشسته‌ام و دارم کار می‌کنم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *