21:52

آنجلینا جولی نسبت به کشته شدن فیلمبردار فیلم «زنگار» واکنش نشان داد و خواستار امنیت فیلمسازان شد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، آنجلینا جولی بازیگر و فیلمساز مشهور آمریکایی، درباره فاجعه اخیر در صحنه فیلم «زنگار» صحبت کرد. این حادثه زمانی رخ داد که ستاره و تهیه‌کننده فیلم، الک بالدوین، در حین تمرین سلاحی را که قرار بود خالی باشد، شلیک کرد. شلیک گلوله به هالینا هاچینز، فیلمبردار ۴۲ ساله این فیلم اصابت کرد و جوئل سوزا، کارگردان فیلم را مجروح کرد. پس از مرگ هاچینز، خواسته‌های هالیوود برای اطمینان از اینکه هرگز نمی‌توان اجازه داد هیچ چیز با این ماهیت دوباره اتفاق بیفتد، قوت گرفته است.
اما از آنجا که ادامه تماس‌ها در مورد قوانین مربوط به استفاده از سلاح‌های گرم در زمان آماده‌سازی بیشتر از همیشه می‌شود، تحقیقات در مورد اینکه چگونه یک گلوله واقعی می‌توانست راه خود را به تفنگی پیدا کند که قرار بود به عنوان یک اسلحه تمرینی استفاده شود، نیز ادامه دارد. در حال حاضر، تردید وجود دارد که فیلمبرداری فیلم «زنگار» دوباره از سر گرفته شود یا خیر.
بالدوین به طور داوطلبانه پس از مرگ هاچینز برای بازجویی توسط مقامات نیومکزیکی حاضر شد و در روز‌های بعدی پس از حادثه، به نظر می‌رسید که او با هیچ اتهامی مواجه نخواهد شد. با این حال، هر چه زمان بیشتر می‌گذرد، وقایع سر صحنه که رخ داد و منجر به مرگ هاچینز شد، به طور فزاینده‌ای پیچیده‌تر از آن چیزی است که در ابتدا تصور می‌شد.
این خبر شوک رسانه‌ای زیادی در بر داشت و افراد مشهور زیادی نسبت به حادثه تلخ مرگ این فیلمبردار ۴۲ ساله در سراسر هالیوود واکنش نشان داده‌اند و برای ایجاد تغییرات و استفاده نکردن از سلاح واقعی در صحنه فیلمبرداری را واجب دانستند. به تازگی، آنجلینا جولی هم به کسانی پیوسته است که نسبت به این حادثه واکنش نشان داده است.
آنجلینا جولی که در فیلم‌های اکشن زیادی مانند «آقا و خانم اسمیت» بازی کرده و تجربه استفاده از اسلحه واقعا را دارد، در مصاحبه‌ای با مجله تایمز گفته است که حادثه تلخ پیش آمده در صحنه فیلمبرداری فیلم «زنگار» نشان می‌دهد که عوامل این فیلم به صورت حرفه‌ای راهنمایی نشده‌اند.
وی در این مصاحبه گفت: من نمی‌توانم تصور کنم که این خانواده‌ها چه می‌کشند. در این لحظه غم و اندوه و مصیبت آن حادثه کاملاً طاقت‌فرسا است. من همیشه بسیار مراقب بودم، زیرا مجبور بودم زیاد با سلاح کار کنم.
حادثه تلخ اتفاق افتاده در فیلم «زنگار» واکنش‌های متفاوتی را به دنبال داشته است و به تازگی یک سریال پلیسی اعلام کرد که بازیگران مهمات واقعی داخل سلاح‌ها نخواهند داشت و دواین جانسون بعد از این حادثه قسم خورده است که در صحنه فیلمبرداری دست به سلاح واقعی نزند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *