15:09

چندتن از دوبلورها و هنرمندان پیشکسوت عرصه صدا درگذشت دوبلور جوانی که کرونا باعث مرگش شد را تسلیت گفتند.
به گزارش ایسنا، شیرین بهرامی ـ دوبلور ـ پنجشنبه ـ هفتم مرداد ماه ـ بر اثر ابتلاء به کرونا درگذشت.
تورج نصر نوشت: «خبرهای تلخ و بد پی در پی می‌آیند. و جوانی دیگر در اثر ابتلاء به کرونا درگذشت. عجب دورانی شده! روحت شاد همکار گرامی! تسلیت می‌گویم خدمت خانواده بزرگوار ایشان و همکاران گرامی.»
علی همت مومیوند هم به درگذشت شیرین بهرامی واکنش نشان داد و نوشت: «با کمال تأسف همکار جوانمان خانم شیرین بهرامی بر اثر ابتلاء به ویروس منحوس کرونا درگذشت. تسلیت می‌گویم به همکاران و خانواده دغدارشان.»
شوکت حجت نیز برای همکار از دست رفته‌اش نوشت: «روزگار غریبیست؛ دیروز یکی از همکاران نازنینم خانم شیرین برامی به خاطر این ویروس هوشمند پرواز کرد و جامعه دوبلاژایران دوباره غمگین شد.»
این دوبلور که به جای تصویر مرحومه شیرین بهرامی عکس یک گل را منتشر کرده است، در توضیح این انتخاب نوشت: چون اعتقاد دارم وقتی هر چیزی را که عکسش را در دنیای مجازی پخش می‌کنی، کائنات از آن بیشتر برایت می‌فرستد و من نمی‌خواهم دیگر عکسی از عزیزانم در رابطه به این موضوع ببینم، بجای عکس این عزیز شاخه گلی تقدیم خانواده محترم ایشان می‌کنم و برای همه عزیزانم آرزوی سلامتی دارم. به امید روزهای خوش و نور و آگاهی برای همه.»

مریم شیرزاد و اردشیر منظم از دیگر از گویندگان باسابقه کشور نیز با انتشار پیامی در فضای مجازی درگذشت شیرین بهرامی را تسلیت گفتند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *