13:05

سریال «وانداویژن» بالاترین آمار دانلود غیرقانونی سریال‌های خارجی را در سال ۲۰۲۱ به خود اختصاص داد.
به گزارش ایرنا به نقل از ورایتی، حتی در دنیایی که سرویس‌های پخش اینترنتی فراگیر و نسبتا ارزان هستند هم باز برخی افراد دست از قاچاق و دانلود غیرقانونی فیلم و سریال‌ها برنمی‌دارند.
به نقل از وبسایت تورنت فیریک/TorrentFreak وانداویژن، اولین سریال مارول برای سرویس پخش اینترنتی دیزنی پلاس با بازی الیزابت اولسن در نقش واندا ماکسیموف و پل بتانی در نقش ویژن، بیشترین آمار قاچاق سال ۲۰۲۱ میلادی را در شبکه‌های دانلود تورنت به خود اختصاص داد.
چهار مجموعه تلویزیونی لوکی، فالکون و سرباز زمستان، هاکای و چه می‌شود اگر…؟ از دنیای سینمایی مارول نیز در فهرست ۱۰ سریال با بیشترین آمار قاچاق، حضور دارند. به دنبال انتشار دومین فصل ویچر در تاریخ ۱۷ دسامبر (۲۶ آذر)، این سریال فانتزی نیز در ردیف سوم فهرست تورنت فیریک قرار گرفت.
تورنت فیریک در بخشی از گزارش خود هشدار داد: عمده موارد قاچاق‌ فیلم و سریال در سایت‌های پخش اینترنتی فیلم و سریال انجام می‌شود نه شبکه‌های تورنت. در نیمه اول سال ۲۰۲۱، ۹۴ درصد قاچاق‌ها از طریق سایت‌های استریم انجام شدند که نشان می‌دهد نقش سایت‌های تورنت به عنوان مسیر اصلی برای استفاده از محتوای دزدی کم رنگ شده است.
در ادامه فهرست کامل سریال‌هایی که در سال ۲۰۲۱ بیشترین آمار قاچاق را داشتند، مشاهده می‌کنید:

وانداویژن (دیزنی پلاس)

لوکی (دیزنی پلاس)

ویچر (نتفلیکس)

فالکون و سرباز زمستان (دیزنی پلاس)

هاکای (دیزنی پلاس)

چه می‌شود اگر (دیزنی پلاس)

بنیاد (اپل تی وی پلاس)

ریک و مورتی (هولو/اچ بی او)

آرکِین (نتفلیکس)

چرخ زمان (آمازون پرایم ویدئو)

رتبه‌بندی ارائه شده از سوی تورنت فیریک براساس قسمت‌های جداگانه است، این بدان معناست که دانلود فایل‌های زیپ، از همه قسمت‌های یک فصل، در این رتبه‌بندی در نظر گرفته نشده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *