10:57

محمد فیلی ـ بازیگر ـ با تاکید بر اینکه کمدی با لودگی فرق می ‌کند، در این زمینه اظهار می کند: نباید برای خنداندن مخاطب به هر کاری دست زد.
به گزارش ایسنا، محمد فیلی که در سریال های «مختارنامه»، «روزی روزگای»، «تفنگ سرپر»، «پشت کوه های بلند»، «جلال الدین»، «دولت مخفی»، «هشت و نیم دقیقه»، «گسل»، «بانوی عمارت»، «دنگ و فنگ روزگار» و «چاردیواری»، ایفای نقش داشته است، در پاسخ به این پرسش که کاراکترهای جدی را ترجیح می‌دهد یا طنز؟ گفت: برایم فرق نمی ‌کند؛ اگر سریال، قصه درستی داشته باشد و درست اجرا شود، قطعا جذاب خواهد شد.
او در عین حال یادآور شد: البته کمدی با لودگی فرق می ‌کند. نباید برای خنداندن مخاطب به هر کاری دست زد. طنز ریشه در فرهنگ ما دارد و اصولا مردم طنازی داریم که طنز زیبا و خاص خودشان را دارند.
فیلی درباره فعالیت های اخیرش در تلویزیون گفت: در حال بازی در سریال «گیلدخت» به کارگردانی مجید اسماعیلی هستم. قبل از آن هم در سریال «رعد و برق» بهروز افخمی بازی داشتم.
این بازیگر که در سریال «چاردیواری» ـ ساخته سیروس مقدم ـ نقش کاراکتری به نام حسن زاده را عهده دار بود که دخترش به مشکلی ناخواسته برخورد کرده و درگیر ماجراهایی می شود، این سریال را دارای قصه ای تازه و جذاب دانست و گفت: وقتی قصه تازه و جذاب باشد و سریال هم خوش فرم، مردم دوست دارند تماشایش کنند.
او دلیل ادامه پیدا نکردن همکاری‌اش با سیروس مقدم، کارگردان «چاردیواری» را اینگونه عنوان کرد: آقای مقدم در سریال «روزی روزگاری» دستیار کارگردان و برنامه ریز بودند و آشنایی قبلی با هم داشتیم. بعد از «چاردیواری» هم قسمت نشد با هم کار کنیم. پیشنهاد همکاری ندادند. البته خودم هم ژانر سریال «پایتخت» را هیچ وقت دوست نداشتم.
محمد فیلی درباره بازپخش سریال «چاردیواری» هم چنین اظهار کرد: هر بار که سریال بازپخش می ‌شود و مردم مرا در کوچه و خیابان می بینند، سوال‌هایی می ‌پرسند که خودم هم در خاطرم نیست. خیلی برایم جالب است که مردم و به خصوص جوان ها هنوز این سریال را می ‌بینند و دوستش دارند.
این بازیگر درباره بازپخش سریال ها از شبکه ای مانند آی فیلم، خاطرنشنان کرد: شبکه آی فیلم خودش آرشیو فیلم و سریال است و به نظر اگر اسمش آرشیوفیلم بود، زیباتر به نظر می ‌رسید. آی ‌فیلم فیلم‌ ها و سریال ‌هایی را که شبکه‌ های دیگر پخش نمی کنند نمایش می دهد و همین مسئله جالب توجه است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *