19:26

«سیاره عجیب» سریال می‌شود/ همکاری دن هارمون و نیتن پایل

اپل ساخت ۱۰ قسمت از سریال «سیاره عجیب» را برمبنای مجموعه رمان‌های گرافیکی محبوب با همین نام، کلید زد.

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، مجموعه وب کمیک‌ها و رمان‌های گرافیک پرفروش «سیاره عجیب» ساخته نیتن پایل قرار است تبدیل به یک سریال شوند و اپل دستور ساخت ۱۰ اپیزود را داده است.

این مجموعه داستان‌های عمیق و احساسی از موجوداتی در یک سیاره دورافتاده را تعریف می‌کند که شباهت‌هایی با زمین دارد. آمالیا لواری شورانر این سریال کمدی خواهد بود و دان هارمون خالق «ریک اند مورتی» و «کامیونیتی» در کنار پایل هم‌خالق این سریال خواهد بود. این دو نفر مسئولیت تهیه‌کنندگی اجرایی سریال را هم بر عهده خواهند داشت.

«سیاره عجیب» در استودیوی تازه ساخت اپل در همراهی با شرکت تهیه انیمیشن شد و ماشین که «بوجک هورسمن» و «فضای نهایی» را ساخته تولید خواهد شد.

پایل که یک تصویرگر و نویسنده است قبلاً شاهد استفاده از یکی از طراحی‌هایش در سریال کمدی «کامیونیتی» بود که از طریق ان‌بی‌سی روی آنتن می‌رفت. او تا به حال چند کتاب که به لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز رسیده‌اند هم منتشر کرده است.

او وب کمیک‌های «سیاره عجیب» را از اوایل ۲۰۱۹ آغاز کرد که داستانش درباره سیاره‌ای از آدم فضایی‌های بدون جنسیت است و به اکتشاف در پیچیدگی‌های انسان‌ها می‌پردازد. این مجموعه در ابتدا در اینستاگرام طرفداران بسیاری پیدا کرد و باعث شد که در نوامبر همان سال کتابی از آن منتشر شود. کتاب دومی هم در سال ۲۰۲۰ بیرون آمد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *