11:50

برنامه «گل یا پوچ» با محوریت اعتیاد روزهای پنجشنبه از رادیو سلامت پخش می‌شود و پنجشنبه ۱۲ خرداد با محوریت جاده فرعی روی آنتن می‌رود.
به گزارش رسیده، این برنامه با محوریت اعتیاد ساعت ۱۲ روانه آنتن رادیو سلامت می‌شود. گل یا پوچ قدمت طولانی دارد و سال‌ها با نام تا رهایی از شبکه سلامت پخش می‌شد، اما با تغییر نام ایده‌های تازه به برنامه تزریق شده است.
گل یا پوچ روز پنجشنبه ۱۲ خرداد به موضوع جاده فرعی اختصاص دارد و مبحث انتخاب‌های اشتباه منجر به عواقب تلخی در زندگی می‌شود را بررسی خواهد کرد. دکتر امیررضا علوی روانپزشک و روان درمانگر در این باره صحبت خواهد کرد.
گل یا پوچ نگاه تازه‌ای به مقوله اعتیاد دارد، چرا که برنامه‌هایی از این دست از شبکه‌های مختلف تلویزیون و رادیو پخش می‌شود. برنامه‌سازان این برنامه به جای اینکه معتاد را به عنوان متهم نگاه کنند از منظری بالاتر نگاه می‌کنند تا همه جوانب آسیب های این معضل را با حضور کارشناسان برنامه مورد توجه قرار بدهند.
برنامه گل یا پوچ زنگ هشدار برای خانواده‌هاست و سعی می‌کند مهارت لازم را در این باره به شنوندگان آموزش بدهد.
کارشناس در آیتم مثبت ۱۸ درباره سیگار و قلیان صحبت می‌کند. در آیتم به من بگو چرا، مهارت‌های نه گفتن آموزش داده می‌شود. تهیه‌کننده این برنامه فاطمه بی‌تقصیر است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *