22:29

هنرمندان موسیقی با مردم خوزستان در شرایط بحران بی‌آبی همدردی کردند.
به گزارش ایسنا، خانه موسیقی در بیاینه‌ای حمایت خود را از مردم خوزستان به شرح زیر اعلام کرده است:

«چو ایران نباشد تن من مباد
خوزستان پاره تن ایران است و ایران تشنه و خسته از ظلم و بی‌عدالتی در جهان امروز بیش از هر چیزی نیاز به اتحاد و همدلی دارد.
خوزستانِ تشنه که نفت و گازش را سخاوتمندانه در پهنه ایران‌زمین خرج کرده است مستحق این وضعیت نیست.
پاسخ مطالبات بحق مردم شریف و مظلوم این خطه اقدام و عمل اقناعی است و قطعا هرگونه برخورد خشونت‌آمیز با مطالبات قانونی و بحق مردم محکوم است.
خانه موسیقی به نمایندگی از سوی این صنف همچون همیشه در کنار مردم بزرگ ایران ایستاده و در این وضعیت بحرانی نیز در کنار مردم خونگرم و بزرگوار خوزستان خواهد ایستاد.
همان مردمانی که در این چهل سال بیش از همه در مقابل سختی‌ها و تلاطم‌های جنگ و بی‌آبی و خشکسالی ایستاده است و اینک که جانش به لب رسیده نیازمند تدبیر و کمک مسئولان و همه ما هموطنان است.
کمکی نه از روی استیصال و صدقه بلکه از روی وظیفه و پاسخ بحق به هموطنان استانی که حق بی‌شمار بر گردن این ملت دارد.»

همچنین لوریس چکناواریان _ آهنگساز و رهبر ارکستر _ با انتشار پستی در حساب رسمی خود در اینستاگرام همدردی‌اش را با مردم خوزستان نشان داد و نوشت: «سلام برادران و خواهران عزیز خوزستان، با شما همدردی می‌کنم تا هر چه زودتر از این بحران بی‌آبی و سختی زندگی نجات پیدا کنیم. ما همه در یک کشتی هستیم و با عشق و محبت باید به ساحل برسیم. ما یک بدن هستیم و اگر یکی از اعضای بدن ما ضعیف و مریض شود و از کار بیفتد، تمام بدن از کار می افتد. عشق و محبت باید که پیروز شود به امید خدا.»

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *