15:00

به ابتکار سازمان سینمایی و با همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از ۶ تا ۱۲ مهرماه ویژه برنامه هفته مهر سینمای ایران در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، هفته مهر سینمای ایران به مناسبت روز ملی سینمای ایران و با هدف تحقق استمرار شادابی و پویایی در محیط روانی سینمای کشور و توجه خاص به مقوله عدالت فرهنگی و هنری در دولت سیزدهم در راستای تکریم سینماگران پیشکسوت، فعالان سینمای ایران در رشته‌های مختلف و هنرمندان ایثارگر طراحی و پیش بینی شده است.
در هفته مهر سینمای ایران با همکاری و هم فکری نهادها و شخصیت‌های هنری، فعال‌ترین و بهترین سینماگران استانی شناسایی و پس از ارزیابی در مراسمی که به همین مناسبت در مراکز یا شهرستان‌های منتخب در نظر گرفته شده، از برگزیدگان استانی تجلیل خواهد شد.
بر پایه این خبر، از برگزیدگان رشته‌های مختلف از جمله: کارگردانی، بازیگری، فیلم‌نامه نویسی، تدوین، گریم، صداگذاری، جلوه‌های ویژه بصری، فیلم برداری، انیمیشن، سینمادار، آموزشگاه سینمایی، پژوهشگران سینما، تهیه‌کننده فیلم سینمایی و … در این برنامه در استان‌ها قدردانی به عمل می‌آید.
بر همین اساس، در تهران نیز، آئین هفته مهر سینمای ایران ۱۶ مهر ماه برگزار می‌شود.
یادآوری می‌شود، برنامه هفته مهر سینمای ایران به دبیری دکتر قادر آشنا از ۶ تا ۱۲ مهر ماه سالجاری در تهران و استان‌های مختلف کشور برگزار خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *