16:27

دنیل رادکلیف در یک فیلم جدید نقش «آل یانکوویچ» خواننده آمریکایی ملقب به سلطان پارودی موسیقی پاپ را بازی می‌کند.
به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ورایتی، فیلم ویرد: داستان آل یانکوویچ اولین فیلم زندگینامه‌ای اورجینال از پلتفرم روکو است که به کارگردانی اریک اپل با فیلمنامه مشترکی از اپل و یانکوویچ ساخته خواهد شد و به صورت اختصاصی روی کانال روکو پخش اینترنتی می‌شود.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: فیلم داستان آل یانکوویچ از هیچ چیز چشم‌پوشی نکرده و همه جوانب زندگی یانکوویچ را از به شهرت رسیدن تا سبک زندگی وی به تصویر می‌کشد. این فیلم مخاطبان را در سفری ناباورانه در دل زندگی شخصی و حرفه‌ای این هنرمند که از یک کودک بااستعداد به یکی از اسطوره‌های موسیقی کل تاریخ تبدیل شد، با خود همراه می‌کند.
یانکوویچ با انتشار یک بیانیه درباره این فیلم گفت: وقتی آخرین فیلمم، بسامد فرابالا (UHF) در سال ۱۹۸۹ منتشر شد، به طرفدارانم قول دادم هر ۳۳ سال یک بار یک فیلم بزرگ بسازم. خیلی خوشحالم که طبق برنامه پیش‌ می‌روم. همچنین از این که دنیل رادکلیف نقش مرا در این فیلم بازی می‌کند هیجان زده‌ام و شک ندارم نسل‌های آینده او را با این نقش خواهند شناخت.
ویرد آل یانکوویچ سلطان پارودی موسیقی پاپ است که پنج جایزه گرمی در کارنامه دارد. کار ساخت زندگینامه این خواننده معروف اوایل ماه فوریه (اواسط بهمن) در لس‌آنجلس آغاز می‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *