17:32

هادی عامل گزارشگر مسابقات کُشتی چهارشنبه میهمانِ برنامه «چهل تیکه» خواهد بود.
به گزارش رسیده، سری پنجم برنامه «چهل‌ تیکه» به تهیه‌کنندگی و کارگردانیِ الهام حاتمی، این روزها در حال پخش از شبکه نسیم است. برنامه‌ای که به نوستالژی‌ها و ثبت خاطرات چهره‌های مطرح کشورمان می‌پردازد.
فصل پنجمِ «چهل تیکه»‌ با فضا و نگاهی جدید سراغِ هنرمندان، ورزشکاران و افراد شاخص رفته است تا ناگفته‌ها و خاطرات جالب و جذابی از آنها را برای مخاطبان تلویزیون روایت کند.
برنامه امشبِ «چهل تیکه» به حضور دو چهره ورزشی اختصاص دارد.
محمدرضا علیمردانی امشب میزبان هادی عامل و منصور برزگر است. عامل معروف‌ترین گزارشگرِ کُشتی در کشورمان و منصور برزگر هم از کُشتی‌گیرانِ پیشکسوت و مربیانِ بزرگ کُشتی است.
هادی عامل و منصور برزگر در این برنامه خاطراتِ تلخ و شیرینِ بسیاری را روایت کرده‌اند که بدون شک برای علاقه‌مندان به ورزش بسیار شنیدنی است.
«چهل تیکه» با حضور هادی عامل و منصور برزگر، امشب چهارشنبه (۹ آذر ۱۴۰۰) از ساعت ۲۱ روی آنتنِ شبکه نسیم می‌رود.
تکرارهای این برنامه روز بعد ساعت ۲ بامداد، ساعت ۸ و ساعت ۱۴ از شبکه نسیم پخش می‌شود.
«چهل تیکه» در فصل‌های گذشته خود با دعوت از افراد برجسته کشورمان در حوزه‌های مختلف، توانست گنجینه‌ای از خاطرات و نوستالژی‌های چند نسل را ثبت و ضبط کند.
«چهل تیکه» با تهیه‌کنندگی و کارگردانیِ الهام حاتمی توانسته است در سال‌های گذشته خودش را به عنوان یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون مطرح کند.
«چهل تیکه» هر هفته چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۱ پخش خواهد شد. روزهای سه‌شنبه هم گلچینی از سه برنامه هفته گذشته پخش می‌شود.
این برنامه پنجشنبه (۱۱ آذر) میزبان احمدرضا اسعدی و جمعه (۱۲ آذر) میزبان خشایار راد خواهد بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *