16:57

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به نقش فیلم در ارتقای فرهنگی، مجلس شورای اسلامی باید بودجه ویژه‌ای را به این بخش اختصاص دهد.
حسینعلی حاجی‌دلیگانی در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: هرجایی که از لحاظ فرهنگی روی آثار سینمایی سرمایه‌گذاری کرده‌ایم نتیجه خوبی گرفته‌ایم. چنین آثاری تا حد زیادی اثرگذار بوده‌اند و در نهایت جریان فرهنگی خوبی در کشور اتفاق افتاد.
وی افزود: پیش‌تر دیده‌ایم که هرزمان سرمایه‌گذاری روی فیلم‌های سینمایی نشده، بی‌دقتی‌ها و کج‌رویی‌هایی را به وجود آورده است.
حاجی‌دلیگانی با تاکید بر اهمیت تولیدات فرهنگی بیان کرد: آثار فاخر هنری ابزار هنر هستند و البته می‌توانند روی ارتقای فرهنگی بسیار موثر باشند. باید در بودجه سال ۱۴۰۱ حمایت ویژه‌ای‌ از فیلم‌های فاخر داشته باشیم چرا که اثرگذاری بالایی برای این آثار در کل دنیا وجود دارد.
متاسفانه همه چیز به سمت فرهنگ افسارگسیختگی حرکت می‌کند و باید با تولید محتوای خوب و تاثیرگذار این روند را کنترل کرد
حاجی دلیگانی تصریح کرد: جشنواره فیلم فجر نقطه عطفی برای این موضوع است.
این نماینده درباره حمایت مجلس شورای اسلامی از فیلم‌سازی و جشنواره فیلم فجر اظهار کرد: ما هنرمندان بسیار متعهد و خوبی داریم؛ فقط کافی است وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدا و سیما، حوزه هنری و سایر مجموعه‌های انقلابی حرکت خود را در این بخش آغاز کنند.
وی یادآور شد: کمیسیون فرهنگی مجلس هم پیشنهاداتی ارائه دهد تا بودجه ویژه‌ای برای فیلم‌سازی سال آینده در دستور کار قرار بگیرد.
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم نیازمند اوقات فراغت هستند و اگر فیلم جهت درستی داشته باشد، در هدایت فکری مناسب موثر است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *