16:33

فیلم سینمایی «پسر انسان» در جشنواره بین‌المللی ایسکیا گلوبال در ایتالیا به نمایش درمی‌آید.
به گزارش رسیده، فیلم سینمایی «پسر انسان» به کارگردانی سپیده میرحسینی و تهیه‌کنندگی مشترک وحید دلیلی و سپیده میرحسینی به بخش رسمی آثار بلند داستانی ایسکیا گلوبال در ایتالیا راه یافت.
سرمایه‌گذار این فیلم وحید دلیلی است و پخش بین‌الملل آن بر عهده شرکت سیلور مونت در انگلیس قرار دارد.
بهنام شرفی و لیلا زارع و مجید پتکی و پریا مردانیان و هادی افتخارزاده از بازیگران اصلی این فیلم هستند.
این فیلم با بهره‌گیری از عوامل مجرب، نگاه متفاوت و فرا جنسیتی را به تصویر می‌کشد که در نوع خود یکی از آثار متفاوت در سینمای ایران محسوب می‌شود.
جشنواره جهانی فیلم ایسکیا از سال 2003 در جزیره ایسکیا، چند مایلی دورتر از ناپل و کاپری، کشور ایتالیا برگزار می‌شود. این جشنواره محبوب‌ترین رویداد تابستانی فیلم در جهان با نمایش‌های ایتالیایی و بین‌المللی است که با حضور رهبران و بازیگران برتر در زمینه سرگرمی و همچنین صنایع ارتباطات و برخی از مشهورترین مشاهیر عرصه جهانی برگزار می‌شود.
جشنواره جهانی ایسکیا، هفته‌ای با اولین نمایش‌های بزرگ فیلم، پانل‌های به موقع و سمپوزیوم‌ها و مراسم جوایز است که با حضور بسیاری از مدیران صنعت، فیلمسازان و روزنامه‌نگاران بین‌المللی برگزار می‌شود. علاوه بر این، برخی از شناخته شده‌ترین استعدادهای بین‌المللی و هنرمندان ایتالیایی در رویدادهای صنعت و گردهمایی با همتایان اروپایی و آمریکایی خود شرکت می‌کنند.
دیگر عوامل این فیلم عبارت هستند از: مدیر فیلمبرداری: شهرام نجاریان، طراحی و ترکیب صدا: بهروز معاونیان، صدابردار: فرزان معاونیان، آهنگساز: پیام آزادی، نویسندگان: پناه خدایاری و سپیده میرحسینی، دستیار یک و مدیر برنامه‌ریزی: یوسف طاهریان، منشی صحنه: پونه خامین، عکاس: پوریا نوری، موسیقی موزیک بند: اشکان نعیم، چهره‌پرداز: پروین نویدی، اصلاح رنگ و نور: سامان مجدوفایی، طراح لباس: مریم قاسمی، طراح صحنه: پگاه آذرکمان، طراح پوستر: طاها ذاکر.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *