11:08

با حضور «گورکن» در بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم چیچسترانگلستان، دومین پوستر انگلیسی این فیلم با طراحی عرفان بهکار منتشر شد.
به گزارش رسیده، فیلم سینمایی گورکن به نویسندگی و کارگردانی کاظم ملایی و تهیه‌کنندگی سینا سعیدیان، به عنوان تنها نماینده سینمای ایران، امروز ۱۷ آگوست (۲۶ مرداد) و جمعه ۲۰ آگوست (۲۹ مرداد) در دو نوبت در بخش رقابتی سینمای جهانِ بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم چیچستر انگلستان به نمایش در می‌آید.
«نظم نوین» (برنده شیر نقره‌ای جایزه بزرگ هیأت داوران ونیز ۲۰۲۰)، «تکه‌های یک زن» (نامزد شیر طلایی ونیز ۲۰۲۰ و نامزد اسکار و گلدن گلوب ۲۰۲۱)، «مردی که پوستش را فروخت» (برگزیده ونیز ۲۰۲۰ و نامزد اسکار بهترین فیلم خارجی ۲۰۲۱)، «ما اینجا هستیم» (منتخب کن ۲۰۲۰) و «سُعاد» (منتخب کن ۲۰۲۰ و برگزیده ترایبکا ۲۰۲۱) از جمله آثار شاخص در بخش سینمای جهان این جشنواره محسوب می‌شوند.
فیلم سینمایی گورکن هفته آینده نیز در بخش مسابقه هفتمین جشنواره فیلمسازان جدید میدلبری آمریکا و پانزدهمین جشنواره فیلم پنج دریاچه آلمان نیز به نمایش درخواهد آمد.
بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم چیچستر از تاریخ ۱۲ تا ۲۸ آگوست ۲۰۲۱ (۲۱ مرداد تا ۶ شهریور ۱۴۰۰) به‌صورت حضوری در شهر چیچستر انگلستان برگزار خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *