فیلم سینمایی «زندگی و زندگی» بزودی در جشنواره لاکنو (LUCKNOW) هند به نمایش در می‌آید.
به گزارش مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم سینمایی «زندگی و زندگی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی علی قوی‌تن برای دومین بار در کشور هند و در سینماهای شهر لکنو به نمایش در می‌آید.
قوی‌تن درباره نمایش بین‌المللی جدید فیلم خود اظهار داشت: از نمایش «زندگی و زندگی» در جشنواره لاکنو بسیار خوشحالم زیرا یکی از برنامه‌های مهم این جشنواره نمایش فیلم در سینماهای ایالت اوتار پرادش هند برای دانش‌آموزان مدرسه است و این موضوع باید برای آموزش و پرورش و صدا و سیمای کشور ما نشانه‌ای باشد که به فیلم‌های تربیتی کوچک‌ترین توجهی ندارند.
جشنواره لاکنو از ۲۷ فروردین تا ۲ اردیبهشت ماه در شهر لاکنو (lucknow) پایتخت ایالت اوتار پرادش برگزار می‌شود و فیلم سینمایی «زندگی و زندگی» در بخش مسابقه سیزدهمین دوره این جشنواره  حضور خواهد داشت.
این فیلم پس از کسب پنج جایزه از جشنواره‌های مختلف دنیا که آخرین آن دیپلم افتخار بهترین فیلم از فستیوال مذهب روز ایتالیا بود، اواخر سال گذشته به مدت کوتاهی در سینماهای تهران و شهرستان‌ها از طریق گروه هنر و تجربه به نمایش درآمد. ساخته علی قوی‌تن تاکنون در بیش از ۲۰ کشور از جمله دو شهر بزرگ کره جنوبی (سئول و بوسان) به نمایش درآمده است.
هدا مقدم‌منش و مهربان درویش‌زاده بازیگران اصلی «زندگی و زندگی» هستند که هر دو جایزه بهترین بازیگر را از جشنواره‌های کازابلانکا و هند برای بازی در این فیلم دریافت کرده‌اند.
پخش بین‌الملل این فیلم برعهده موسسه هنر هفتم علیرضا شاهرخی قرار دارد.
سایر عوامل «زندگی و زندگی» عبارت هستند از: مدیر فیلمبرداری: حامد قوی‌تن، طراح چهره‌پردازی: ندا مقدم‌منش، طراحی و ترکیب صدا: بهروز شهامت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *