12:32

فیلم سینمایی «رویای ساحل» به کارگردانی آرش سجادی‌حسینی و تهیه‌کنندگی رقیه احمدی در بخش رقابتی چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رودخانه بزرگ (GRFF) Festival Grand River Film کانادا به نمایش درآمد.
به گزارش رسیده، ابراهیم کوخائی یکی از بازیگران اصلی «رویای ساحل» در این فیلم که قصه آن در شمال کشور روایت می‌شود، نقش سیامک را بر عهده دارد. او با ورود به یک هتل اتفاقات عجیبی برایش رخ می‌دهد که خط اصلی داستان فیلم را تشکیل می‌دهد. لادن مستوفی، ماهان نصیری و امید فضلعی دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.
چهاردهمین دوره این جشنواره بزرگ با نمایش فیلم‌هایی مستقل، جسورانه و الهام‌بخش از ۱۲ کشور و به ۱۶ زبان مختلف از ۱۱ تا ۱۵ می ۲۰۲۲ – (۲۱ تا ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱) – در استان انتاریو کانادا برگزار شده است.
پخش جهانی «رویای ساحل» را فرست اسکرین فیلم به مدیریت سولماز اعتماد بر عهده دارد.
کوخائی همچنین در سریال «سودا» ساخته ایمان یزدی که به تازگی قسمت پایانی آن عرضه شد نیز حضور داشت. به گفته وی سریال «سودا» جزو آثاری بود که در جذب مخاطب نسبتاً موفق عمل کرد و بازخوردهای بسیار خوبی از سوی مخاطبان را به همراه داشت. این بازیگر در حال حاضر مشغول بازی در یک پروژه سینمایی است که بزودی جزئیات آن اعلام خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *