16:47

نمایشگاه نقاشی گروهی کودک و نوجوان با عنوان «ذهن خلاق» به سرپرستی «شهرزاد داوری» با بهره‌گیری از تکنیک نقاشی روز شنبه 8 مرداد ماه ساعت 16 در نگارخانه شفق برپا می شود.
به گزارش رسیده، در نمایشگاه «ذهن خلاق» آثار ارشیا ایلانلو، النا جعفری، آبتین ناطقی، آرتیمیس روزبه، آرمیتا رجبی، باران خلج آبادی، پریا حسین زاده، پریا قبادی، چیستا گودرزی، روشا رهاوی، کارنا اسکندری، مهراوه ژگول ایرانی و یاسمین بداغی به نمایش گذاشته می‌شود.
این نمایشگاه همنوایی چند نگاه متفاوت، نگاه‌هایی با سوژه های متفاوت، اما با نگاهی که به لحاظ بصری از وجود یک دنیای مشترک خبر می دهد. طبیعت بی جان، فیگورها، تصویر سازی‌هایی که گااتنه به انتزاع می زنند، اما دقیق که می شویم حضور واقعیت در آن ها را می یابیم، این قاب‌ها از عناصری متفاوت اما از ساخت و سازهایی مشابه شکل گرفته اند که نشان از بستر آموزشی یکسان می دهد. شاگردانی که به خوبی از استاد آموخته اند و از رنگ های تخت پهن قلمو روی بستر بوم بهره گرفته اند، آنها به خوبی رنگ را می شناسند، از قدرت ضرب قلم و توانایی در نگاهی متفاوت به جهان آگاهی دارند، هنرجویانی که هر یک به سهم خود نگاهی ویژه به دنیای پیرامونشان داشته اند، یکی به جزئیات دنیای طبیعت بی جان پرداخته و دیگری پیکره‌هایی را ترسیم کرده است که بر سطح زمین در غلتیده یا در حال داستان‌سرایی هستند.
شهرزاد داوری کارشناس ارشد معماری، عضو خانه هنرمندان استان البرز، عضو خانه معمار، مدرس دانشگاه، معمار، نقاش و مجسمه ساز است و شرکت در بیش از ۱۰ نمایشگاه گروهی، ۵ کارگاه گروهی نقاشی با بیش از ۱۵ سال سابقه‌ی کار با کودک و نوجوان را در کارنامه هنری خود دارد.
علاقه مندان برای بازید آثار نمایشگاه «ذهن خلاق» می توانند تا 14مرداد (به غیر از روزهای تعطیل) از ساعت 9 تا 18 به نگارخانه فرهنگسرای خانواده به نشانی خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی(یوسف‌آباد)، خیابان بیست‌ویکم، بوستان شفق مراجعه کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *