همزمان با فرارسیدن شب یلدا افتتاح می شود:

16:58

نمایشگاه «چهل تکه یک وجود» کاری از مرکز آموزش و توانبخشی روزانه سالمندان رنگین کمان سپید، فردا بعدازظهر در فضای باز عمارت سعدی حوزه هنری افتتاح می شود.
به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، آزاده کوفگر مدیرتجسمی حوزه هنری اصفهان گفت: در این نمایشگاه دو اثر با ابعاد 210 سانتیمتر در 160 سانتی متر به نمایش درمی آید، این دو اثر حاصل تلاش چهل نفر از مادربزرگ ها و پدربزرگ های اصفهانی است که در سال گذشته و همزمان با روز سالمند شروع به بافت آن کرده اند، آنها تکه های ده در ده سانتی متری را با قلاب بافی با کاموا به عنوان نشان همبستگی و تعامل مادربزرگ ها در زمان همه گیری کرونا که باعث تنهایی و خانه نشینی آنها شده بود بافته اند.
وی افزود: پس از جمع‌آوری این چهل تکه یک قطعه ۲۱۰ سانتی متری در ۱۶۰ سانتی متری با هدف پویا نگه داشتن سالمندان ایجاد شد و اکنون به مناسبت یلدا واحد تجسمی حوزه هنری استان اصفهان این اثر را رونمایی خواهد کرد.
وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در ساعت 16 روز چهارشنبه یکم دی ۱۴۰۰ در ایوان عمارت تاریخی سعدی واقع در خیابان استانداری، گذر سعدی، (ساختمان مرکزی حوزه هنری استان اصفهان) رونمایی می شود.
گقتنی است، مرکز سالمندان رنگین کمان سفید کار خود را در سال ۱۳۸۰ آغاز کرد و در سال ۸۵ از سازمان بهزیستی مجوز رسمی گرفت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *