10:25

فرهنگسراى نياوران ميزبان نمايشگاه نقاشی معراج «مسیح آذری» خواهد بود. با حمایت فرهنگسرای نیاوران نمایشگاه معراج 26 آذرماه در گالری شماره 2 برپا خواهد شد.

به گزارش روابط‎ عمومی فرهنگسرای نیاوران نمایشگاه با 33 اثر از اين هنرمند، در ابعاد مختلف در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

آثار این نمایشگاه با تکنیک‌های پاستل گچی و رنگ و روغن و با سبک سورئال و اکسپرسیونیسم می‌باشد.

معصومه آذری (مسیح) متولد سال ۱۳۶۴ دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت مالی با 18 سال سابقه نقاشی با تکنیک پاستل گچی و رنگ و روغن با سبک های سورئال و اکسپرسیونیسم می باشد.

این هنرمند، هدف از برگزاری این نمایشگاه را پرداختن به موضوع طبیعت، انگیزه و اشتیاق برای پرواز به درون عنوان کرده و امیدوار است که همه انسان‌ها این حس را تجربه کنند. چرا که پس از پرواز، معراج در نزدیکی ما قرار دارد .

آذری افزود: دوره طراحی را در کنار استاد منوچهر موغاری گذراندم و پس از شرکت نمودن در سه نمایشگاه گروهی، اولین نمایشگاه انفرادی را با نام شوق پرواز درون اجرا نمودم و عشق در درونم مرا به کهکشان برد آنجایی‌که هوای معراج بر مشامم جاری گشت …

این نمایشگاه از 26 آذر تا 4 دیماه در گالری شماره 2 فرهنگسرای نیاوران برپاست. علاقمندان می‎‌‌توانند جهت بازدید از نمایشگاه در روزهای عادی از ساعت ۱۰ تا 18 و در روزهای تعطیل از ساعت ۱۴ تا 18 به فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *