9:43

تازه ترين تجربه هاي جستجوگرانه احمد آريامنش در فرهنگسرای نیاوران رونمایی خواهد شد.
“پس از پنجاه” چكيده اي از حدود چهار دهه تجربه و عبور از پنجاه سالگي كه ماحصل روزگار تنهايي كروناست!
به گزارش روابط عمومي فرهنگسرای نیاوران، جمعه ٢٧ خرداد ماه در گالري شماره يك فرهنگسراي نياوران تازه ترين تجربه هاي جستجوگرانه احمد آريامنش با عنوان “پس از پنجاه ” رونمايي خواهد شد. آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه چكيده اي از حدود چهار دهه تجربه و عبور از پنجاه سالگي این هنرمند است كه ماحصل روزگار تنهايي كرونا است!
احمد آريا منش در همدان به دنیا آمده و دارای مدرک استادی خط نستعلیق از انجمن خوشنویسان ایران و مدرك كارشناسي ارشد در رشته مديريت شهرسازي است. وي در طي ساليان گذشته در نمايشگاه هاي بسياري از جمله گالری های ساربان، والي، مژده، پرديس ملت، موزه معاصر، موزه امام علي، حراج تهران و … حضور داشته و در كشورهاي بسياري از جمله انگلستان، فرانسه، سوييس، الجزاير، ايتاليا، تركيه، روسیه، قزاقستان و آمريکا، آثارش به نمايش در آمده است.
مجموعه حاضر منتخبی است از سري مجموعه هاي شخصي آریامنش كه هر يك داراي زادگاه تئوري خاص خود است. وی به فراخور زمان، مكان و حال درون، وارد يكي از احوالات مجموعه هايش مي شود و فضاي مورد نظرش را از خيال به واقعيت به تصوير مي كشد.
آریامنش معتقد است که آثارش را بر مبناي آمیختن از عشق و عقل بنا مي كند، چون بر این باور است که انسان همواره با اين دو پديده در تعامل و تقابل است و گاهي در اين رزم و بزم عقل برنده مي شود و گاهي هم عشق… اصولا دنيا پر است از عناصر متضاد. از شب و روز گرفته تا زشت و زيبا و پست و بلند و… تا عقل و عشق…!!
گفتنی است آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه، جدیدترین تجربه هاي این هنرمند در نقاشي و حروف نگاري بوده كه بسيار به فضاي نقاشي نزديك است.
علاقه مندان جهت بازدید از این نمایشگاه می توانند در روزهای عادی از ساعت ۱۰ تا ۱۹ و در روزهای تعطیل از ساعت ۱۴ تا ۱۹ به فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند، لازم به ذکر است که این نمایشگاه تا ۴ تیرماه ادامه خواهد داشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *