هومن حاجی عبداللهی:

15:28

هومن حاجی عبداللهی در نشست سریال «خوشنام» بیان کرد که نقش یک لات را بازی کرده است.
به گزارش مهر، نشست سریال «خوشنام» امروز هفتم اردیبهشت با حضور برخی از عوامل این سریال و بدون حضور کارگردان به صورت آنلاین برگزار شد.
فهمیه سلیمانی نویسنده سریال در ابتدا گفت: ما در این قصه تا جایی که می‌شد از کلیشه فاصله گرفتیم و داستان‌هایی طراحی شد که مخاطب نتواند حدس بزند و امیدوارم مخاطب غافلگیر شده باشد.
احمد زالی تهیه کننده درباره قصه‌هایی که پایان آن تا حدی با اتفاقات مثبت برای شخصیت اصلی مشخص است، بیان کرد: یک اصل دراماتیک است که قهرمان موانعی را رد می‌کند و با ضدقهرمان درگیر می‌شود این فی‌نفسه ضعف نیست و شما در آثار جهان هم نگاه کنید می‌دانید قهرمان درنهایت پیروز می‌شود و این روند کار است که آن را جذاب می‌کند. این تغییر و پرداخت در روند بازی و حتی در طراحی صحنه و… رعایت شده و این زیباست.
هومن حاجی عبداللهی بازیگر سریال نیز بیان کرد: از یک سال و چند ماه پیش صحبت‌هایی برای حضورم در این سریال با تهیه کننده صورت گرفت. از همان ابتدا قصه را دوست داشتم و به خاطر اتفاقات قصه شخصیت پردازی و گره‌های داستانی اش فکر می‌کردم بگیرد.
وی درباره بازی خود گفت: اوایل خیلی محتاط جلو می‌رفتم و به تک‌تک اکت های خودم حواسم بود با علیرضا نجف زاده هم تعامل خوبی داشتم و درباره آنها صحبت می‌کردیم. اولین بار هم که راش ها را دیدم احساس خوبی داشتم و بعد از ۲۵ سال کار می‌فهمم می‌تواند اتفاق ویژه‌ای رخ دهد. بازتاب‌هایی که از شب اول پخش دیدم خوب بود. سال‌ها به خاطر کار کودک بچه‌ها مرا با «پنگول» و به خاطر «پایتخت» مرا «رحمت» صدا می‌کردند اما بعد از این سریال من «شهرام» شدم.
حاجی عبداللهی درباره تجربه کار رمضانی گفت: یک بار تجربه‌اش را داشتم «پایتخت ۴» بود که فکر می‌کنم تا عصر روز عید فطر کار کردیم و تا شب تدوین شد تجربه شیرین و سختی بود و برای هرکسی اتفاق فرخنده‌ای است که در رمضان یا نوروز کارش پخش شود و سریال‌ها بیشتر و بهتر دیده می‌شود.
وی در ادامه درباره نقش خود که یک لات را بازی کرده است توضیح داد: لات‌ها آدم‌های پایبند و متعهدی هستند، ناموس و حلال و حرام می‌دانند. اگر چاقوکشی هم می‌کنند برای کسی چاقوکشی می‌کنند که مزاحم ناموس محله‌اش شده است. من لات ۱۴۰۱ را بازی کردم، آنها که محله را می‌بندند و قمه کشی می‌کنند زورگیر و خفت گیر هستند اما لات حتی در رمضان و محرم کارش را تعطیل می‌کند. من البته لاتی هم بودم که خیلی کلیشه هم نبود. از همان ابتدا هم قرار نبود کلیشه بازی کنم و لازم بود این نقش را از خود کنم تا باورپذیر باشد.
غلامرضا الماسی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما در این نشست درباره روند تولید این سریال اظهار کرد: طی چهار سال گذشته که از شروع متن بوده و یک سال و نیم گذشته که مقدمات تولید اتفاق افتاده است. شرایطی که در چند سال گذشته به خاطر کرونا تجربه کردیم عجیب بود. اصل این بیماری این بود که فاصله گذاری کنیم که تقریباً در پروژه‌ها ناممکن بود. ما سریال‌هایی را در شبکه‌های دیگر هم می‌بینیم که مورد اقبال مخاطب قرار گرفته است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *