Mandatory Credit: Photo by John Salangsang/BEI/Shutterstock (10552786cq) Antonio Banderas 92nd Annual Academy Awards, Arrivals, Los Angeles, USA - 09 Feb 2020


11:29

آنتونیو باندراس در سریالی کوتاه به نام «هیولای فلورانس» نقش یک خبرنگار جنایی را ایفا می‌کند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ورایتی، آنتونیو باندراس بازیگر نامزد اسکار فیلم «درد و افتخار»، برای نقش آفرینی در سریال کوتاه «هیولای فلورانس» محصول شرکت فرانسوی استودیو کانال انتخاب شده و به بازی در سریال‌های تلویزیونی بازخواهد گشت.
این سریال ۶ ساعته، بر اساس کتاب پرفروش «هیولای فلورانس: داستان واقعی» نوشته داگلاس پرستون و ماریو اسپتزی ساخته خواهد شد. کتابی که بیش از نیم میلیون نسخه فروش داشت و به ۲۴ زبان منتشر شد.
«هیولای فلورانس» در مورد تحقیقاتی غیرعادی و واقعی درباره پرونده های قتل است که پرستون نویسنده آمریکایی و اسپتزی خبرنگار جنایی ایتالیایی، آن را به اتمام رسانده اند. استودیو کانال، پرونده این قتل‌های سریالی را یکی از بدترین قتل‌های سریالی تاریخ اروپا معرفی کرده است. باندراس در این فیلم نقش اسپتزی را ایفا خواهد کرد. این سریال چگونگی فهمیدن هویت قاتل توسط پرستون و اسپتزی را روایت می‌کند.
نیکولای آرسل دانمارکی و نامزد جایزه اسکار برای فیلم «یک رابطه سلطنتی»، این سریال را با فیلمنامه‌ای نوشته خودش و آندرس توماس ینسن، کارگردانی خواهد کرد. ینسن سابقه نوشتن فیلمنامه برنده اسکار با عنوان «در دنیایی بهتر» را در کارنامه دارد.
تصمیم گرفته شده که این سریال در مناطق فلورانس، ساردینیا و توسکانی فیلمبرداری شود. باندراس پیش از این در فصل دوم سریال «نابغه» در سال ۲۰۱۸ نقش پابلو پیکاسو را بازی کرده بود. او در فیلم سینمایی «محافظ همسر هیتمن» نیز بازی کرده که اکنون در سینما‌های جهان اکران می‌شود. او قرار است در فیلم کمدی اسپانیایی «رقابت رسمی» به کارگردانی ماریانو کوهن و گاستن دوپرات در کنار پنه لوپه کروز هم نقش آفرینی کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *