نشست رسانه‌ای «ملاقات خصوصی» برگزار شد

21:04

بازیگران فیلم «ملاقات خصوصی» با رضایت از فیلمی که در آن بازی کرده بودند، به جشنواره فجر آمدند و یکی از آن‌ها که از شرکت‌کنندگان مسابقه قوی‌ترین مردان ایران بود، از پایان این مسابقه و تأثیرش در زندگی ورزشکاران آن گله کرد.
به گزارش ایسنا، چهارمین روز جشنواره فیلم فجر در روز پنج شنبه ۱۴ بهمن با نمایش اولین ساخته امید شمس به نام «ملاقات خصوصی» همراه بود؛ فیلمی که پس از دو ساعت با تشویق جمع زیادی از اهالی رسانه و منتقد روبرو شد.
در نشست خبری این فیلم جمعی از بازیگران و عوامل از جمله پریناز ایزدیار، هوتن شکیبا، نادر فلاح، بهمن ارک، امید شمس، شیرین آقاکاشی، امیر بنان، رویا تیموریان و سیاوش چراغی‌پور حضور داشتند.
پریناز ایزدیار در این نشست درباره شباهت نقش خود به عنوان دختری در محله‌ای نامناسب با سمیه فیلم« ابد و یک روز» گفت: منتظر طرح چنین سوالی بودم ولی در مجموع این نقش تفاوت زیادی با آن داشت و من به تنهایی کار جداگانه‌ای برای تمایز نقشم با فیلم« ابد و یک روز» نکردم, چرا که با همراهی کارگردان اتفاق افتاد.
او درباره تکراری بودن نقش‌های ضعیف و رنجور هم گفت که اصلا چنین چیزی را قبول ندارم و نقش پروانه را در فیلم« ملاقات خصوصی » ضعیف نمی‌بینم، منتها جایی که گرفتار عشق می‌شود شاید کاری می‌کند که او را ضعیف نشان دهد.
امید شمس (کارگردان) درباره ایده فیلم گفت: من و علی سرآهنگ چند سال قبل روی سوژه مستندی درباره زندان‌ها کار می‌کردیم و برهمین اساس تاکید شده که فیلم برگرفته از واقعیت است. حتی محله‌ای که در فیلم می‌بینید محل زیست من و خانواده‌ام بوده و هنوز هم هست و خیلی از دوستانم در آن جا در زندان بودند و اینها به ترسیم اتفاق ها کمک کرد.
رویا تیموریان که در این فیلم نقشی کوتاه داشت، درباره همکاری خود با فیلمسازان جوان گفت: از آنجا که اعتقاد دارم نسل جوان آینده سینما هستند، با خواندن فیلمنامه کارها را بررسی میکنم که امکان کار هست یا نه و این همکاری با جوان‌ها به من که از نسل دیگری هستم کمک می‌کند تا با مسائل روز آشناتر شوم. من دیواری بین خودم و جوانها ندارم و با گفت‌وگو خیلی اتفاقهای خوب را میتوان رقم زد و الان از تجربه با یک جوان آینده‌دار راضی هستم.
هوتن شکیبا هم درباره نقش خود در فیلم ملاقات خصوصی توضیح داد: کاراکتر فرهاد از خودم خیلی دور بود و زیست در زندان هم کار را سخت می‌کرد. برای این نقش به زندان رفت و آمد کردم و یک آشنا هم آنجا دیدم. البته زندان فضای تلخی دارد و امیدوارم بخشی از آن فضا را توانسته باشیم ترسیم کنیم.
علی سرآهنگ از نویسندگان فیلم توضیح داد که برای ساخت مستندی درباره مواد مخدر تحقیق می کردند که از طریق مسئولی پیشنهاد گرفته اند که درباره زنانی که مواد به زندان وارد می‌کنند، بسازند.
امیر بنان تهیه‌کننده فیلم گفت که پروسه دریافت پروانه ساخت طول کشید چون نه فقط در ارشاد بلکه در قوه قضاییه هم نکاتی وجود داشت ولی در کل آن نکات برای فیلم کمک‌کننده بود.
ایمان شمس که یکی از شرکت‌کنندگان مسابقه قوی‌ترین مردان ایران بود و نقش واقعی خود را در ملاقات خصوصی بازی می‌کرد، به مشکلاتی اشاره کرد که پس از پایان این مسابقه برای ورزشکاران این رشته رخ داده است.

 

عکس‌ها از مارال امیرکیان و امیر برنجی (بانی‌فیلم)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *