14:15

بیمه شدگان درمان تکمیلی سال 1401-1400 صندوق اعتباری هنر، می توانند با مراجعه به بیش از 8900 مرکز خدمات دهی (در سراسر کشور) و ارائه کارت ملی از خدمات درمانی ( تا سقف تعهدات بیمه نامه مطابق تعرفه های اعلامی وزارت بهداشت و کسر فرانشیز) برخوردار شوند.
مطابق برنامه ریزی انجام شده، اسامی بیمه شدگان سال 1400-1401 پس از اتمام مهلت ثبت نام، پردازش و تنظیم و طی روزهای آینده پس از ثبت در سیستم بیمه دانا، امکان استفاده از خدمات مراکز درمانی تشخیصی در سراسر کشور فراهم خواهد شد.
تحویل اسناد هزینه ای بیمه شدگانی که به مراکز درمانی- تشخیصی غیر طرف قرارداد بیمه دانا مراجعه می کنند، فقط و فقط از طریق مراجعه به یکی از نزدیکترین شعب بیمه دانا در سراسر کشور امکان پذیر می باشد لذا بارگذاری اسناد در سامانه بیمانو (برای بیمه شدگان بیمه دانا) لازم نیست.
با توجه به گستردگی و تعداد هنرمندان ساکن تهران طی هماهنگی های صورت گرفته با شرکت بیمه دانا علاوه بر تمامی شعب فعال در سطح شهر تهران، شعبه ویژه (vip) واقع در خیابان انقلاب اسلامی روبروی خیابان شهید عباس موسوی (فرصت سابق) پلاک ۷۱۲ طبقه دوم در راستای خدمت رسانی به هنرمندان و فرهیختگان عزیز در نظر گرفته شده است.
همچنین بیمه شدگان برای اطلاع از آخرین وضعیت پرونده های درمانی می توانند از طریق پرتال مشتریان بیمه دانا به نشانی totalapp.dana-insurance.ir/portalmoshtarian و با وارد کردن کدملی و رمز عبور (بصورت پیش فرض تاریخ تولد و قابل تغییر می باشد) سوابق ارائه مدارک، واریز خسارت را مشاهده نمایند.
آن دسته از بیمه شدگان سال 1400-1399 که تاکنون موفق به ارسال اسناد هزینه نشده اند لازم است قبل از انقضای مهلت ارسال ( حداکثر تا تاریخ ۳۰ مهرماه) مطابق روال گذشته، پس از بارگذاری مدارک و اخذ تاییدیه، از طرق ادارات پست مدارک خود را ارسال کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *