11:48

نتفلیکس سفارش ساخت سریال مهیج «روز صفر» با بازی رابرت دنیرو را به کارگردان داد.
به گزارش مهر به نقل از ورایتی، سریال کوتاه «روز صفر» با بازی رابرت دنیرو در اولین تجربه سریالی وی، به زودی کار تولیدش را شروع می‌کند.
لزلی لینکا گلاتر کارگردان و تهیه‌کننده اجرایی این سریال ۶ اپیزودی خواهد بود.
در معرفی رسمی این سریال آمده است: چگونه می‌توانیم حقیقت را در دنیای پر از بحران کشف کنیم؛ آن هم در حالی که ظاهرا همه چیز توسط نیروهایی که خارج از کنترل ما هستند، در حال متلاشی شدن است؟ در عصری پر از تئوری توطئه و دردسر چه میزان از این نیروها حاصل کار خود ما هستند؟
اریک نیومن و نوآ اوپنهایم این مجموعه را با همکاری مایکل اس.اشمیت روزنامه‌نگار برنده پولیتزر نوشته‌اند و تهیه کننده اجرایی آن هم هستند.
رابرت دنیرو علاوه بر بازیگر نقش اصلی در نقش رئیس‌جمهوری، تهیه‌کننده اجرایی آن هم است.
دنیرو از مشهورترین بازیگران تاریخ سینما برای «گاو خشمگین» و «پدرخوانده قسمت دوم» جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را دریافت کرده است. او در مجموع نامزد ۷ جایزه اسکار بازیگری شده و چندین بار نامزدی امی را کسب کرده که یکی از آنها برای بهترین بازیگر مرد در فیلم تلویزیونی «جادوگر دروغ‌ها» برای اچ‌بی او بود که در آن نقش برنی مدوف را بازی کرد.
گلاتر هم ۸ نامزدی امی را در کارنامه دارد که چند مورد آن برای کارگردانی سریال «هوملند» و یک نامزدی برای «مد من» بود. وی کارگردانی اپیزودهایی از سریال‌هایی مانند «تویین پارکز»، «آناتومی گری»، «زن خوب»، «خون واقعی»، واکینگ دد» و … را برعهده داشته است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *