15:24

نیکنام حسینی‌پور با اعلام خبر ناپایدار بودن شرایط کامبیز درمبخش که از هفته گذشته به دلیل کرونا در بیمارستان بستری بود، از پیگیری برای تزریق دوز سوم واکسن کرونای هنرمندان پیشکسوت خبر داد.
نیکنام حسینی‌پور مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت درباره وضعیت کامبیز درمبخش که از ۱۰ آبان ماه به دلیل وخامت بیماری در بیمارستان بستری شده است، به مهر گفت: به دلیل شرایط ناشی از کرونا امکان حضور در بیمارستان نداریم و زمانی که امروز با بیمارستان تماس گرفتم تا جویای حال استاد درمبخش شوم، با سوپروایزر بیمارستان صحبت کردم که گفت ایشان به دستگاه ونتیلاتور وصل شده‌اند و نوسان قلب‌شان هم زیاد است.
وی افزود: فکر می‌کنم همسر استاد درمبخش نیز درگیر بیماری شده‌اند و خودشان نیز در منزل بودند تا اینکه به دلیل وخامت حالشان در بیمارستان آتیه بستری شدند. استاد چندین سال پیش، یک دوره بیماری سرطان را پیروزمندانه پشت سر گذاشته بود و امیدواریم حالشان به زودی بهبود یابد.
حسینی پور بیان کرد: اینکه دکترها چقدر امید دارند، نمی‌دانم اما شرایط استاد پایدار نیست و برای پایدار شدن وضعیت ایشان، دعا می‌کنیم و از همه نیز درخواست دعا برای بهبود حال‌شان را داریم، چراکه قدرت تحمل یک رنج دیگر را نداریم.
مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت در پاسخ به اینکه برای هنرمندان پیشکسوت نظیر کامبیز درمبخش که دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، چه برنامه‌ای برای دوز سوم واکسیناسیون دارید، گفت: برای دریافت واکسن دوز سوم یا دوز یادآور هنرمندان پیشکسوت، با مرکز فرماندهی واکسیناسیون کشوری و همکاران دکتر زالی صحبت کرده‌ام تا زمانی برای تزریق این دوز تعیین کنند که به زودی از طریق مؤسسه اعلام خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *