15:12

الیجا وود بازیگر سه گانه «ارباب حلقه ها»، از تغییر محل فیلمبرداری فصل دوم سریال «ارباب حلقه ها» انتقاد کرد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ایندیپندنت، الیجا وود بازیگر سه‌گانه «ارباب حلقه‌ها»، به تغییر لوکیشن فیلمبرداری فصل دوم این سریال واکنش نشان داد.

طرفداران رمان‌های فانتزی تالکین و همینطور فیلم‌های سه گانه پیتر جکسون، بعد از آنکه اعلام شد آمازون قصد تغییر لوکیشن فیلمبرداری و تولید سریال پرهزینه «ارباب حلقه ها» از نیوزیلند به انگلیس را دارد، ابراز نا امیدی کردند.

فصل اول این اثر به طور کامل در نیوزیلند فیلمبرداری شده و فصل دوم که برای نمایش در سال ۲۰۲۲ در نظر گرفته شده است، در انگلستان فیلمبرداری خواهد شد.

طرفداران این اثر معتقدند با این کار کیفیت این سریال کاهش پیدا می‌کند. دو نفر از مقامات کشور نیوزیلند از جمله وزیر اقتصاد این کشور این تصمیم کمپانی آمازون را مورد انتقاد قرار دادند. به تازگی مشخص شده الیجا وود که در فیلم‌های «ارباب حلقه ها» به کارگردانی پیتر جکسون نقش فرودو بگینز را بازی کرده بود، از این تصمیم کمپانی آمازون ناراضی است.

مدتی پیش بود که اولین تصویر رسمی از سریال «ارباب حلقه ها» منتشر و تاریخ نمایش آن نیز اعلام شد. در این سریال بازیگرانی همچون مورفید کلارک، رابرت آرامایو، جوزف ماول و مارکلا کاونا نقش آفرینی می‌کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *