17:45

جشنواره فیلم ونیز امروز – یکشنبه – پنجمین روز خود را می گذراند؛ ۵ فیلم از تولیدات آمریکا، فرانسه و ایتالیا در بخش اصلی و رقابتی هفتاد و نهمین دور از برگزاری قدیمی‌ترین رویداد فیلم جهان به نمایش گذاشته می شود.
به گزارش خبرنگار ایرنا از ونیز، روز یکشنبه در بخش اصلی جشنواره، فیلم زیبایی و خونریزی – All the Beauty and the Bloodshed به کارگردانی لورا پوییتراس – Laura Poitras محصول آمریکا به مدت ۱۱۷ دقیقه در ساعت ۱۱ و ۱۵ دقیقه در سالن سالا کورینتو-Sala Corinto نمایش داده می‌شود.
دیگر فیلمی که یکشنبه در این بخش اکران می شود بچه‌های دیگران – Les enfants des autres ساخته ربکا زلوتوفسکی – Rebecca Zlotowski محصول فرانسه است که در ۱۰۴ دقیقه ساعت ۱۷ سالن در سالن سالا گرانده – Sala Grande به نمایش درخواهد آمد.
دیگر فیلم بخش اصلی جشنواره در روز یکشنبه، مونیکا – Monica ساخته آندره‌آ پالااورو – Andrea Pallaoro محصول مشترک ایتالیا و آمریکاست که به مدت ۱۱۳ دقیقه در سالن پالا بیه نال – PalaBiennale در ساعت ۱۸ نمایش داده می‌شود.
بی نهایت – L’Immensità، عنوان فیلم دیگر این بخش است که به کارگردانی امانوئله کریالِسِه – Emanuele Crialese محصول مشترک ایتالیا و فرانسه به مدت ۹۷ دقیقه ساعت ۱۹ و ۱۵ در سالن سالا گرانده اکران خواهد شد.
این فیلم در ساعت ۲۰ و ۳۰ نیز در سالن پالابیه نال نمایش داده می‌شود.
سالا گرانده در ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه میزبان فیلم وال – The Whale محصول آمریکا است که به کارگردانی دارِن آرونوفسکی – Darren Aronofsky در ۱۱۷ دقیقه اکران خواهد شد.
این فیلم در ساعت ۲۲ و ۵ دقیقه در پالا بیه نال هم روی پرده می‌رود.
امروز همچنین در دیگر بخش های جشنواره اعم از خارج از رقابت، کلاسیک و کالج سینمای بینال، ۲۲ فیلم دیگر نمایش داده خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *