12:20

نماینده کرمان و راور در مجلس گفت: با توجه به اینکه ۱۵ سال جشنواره موسیقی نواحی در کرمان برگزار می شده و امسال به دلیل شرایط خاصی که در استان وجود داشت، امکان برگزاری نبود، انتظار داریم از سال آینده مجددا این جشنواره به استان کرمان برگردد که وزیر ارشاد موافقت خود را در این زمینه اعلام کرد.
به گزارش فارس، محمدرضا پورابراهیمی دیروز ۱۵ بهمن ماه در جلسه مشترک با وزیر فرهنگ با تشکر از حضور مجدد دکتر اسماعیلی در استان اظهار کرد: حضور وزیر برای افتتاح بزرگ‌ترین و فاخرترین تالار فرهنگی هنری کشور در کرمان انجام شده است.
نماینده کرمان و راور در مجلس گفت: با توجه به اینکه ۱۵ سال جشنواره موسیقی نواحی در کرمان برگزار می شده و امسال به دلیل شرایط خاصی که در استان وجود داشت، امکان برگزاری نبود، انتظار داریم از سال آینده مجددا این جشنواره به استان کرمان برگردد که وزیر فرهنگ موافقت خود را در این زمینه اعلام کرد.
وزیر فرهنگ در این رابطه بیان کرد: ۱۰۰ درصد موافق برگزاری جشنواره در استان کرمان هستیم زیرا استان هم سابقه برگزاری جشنواره و هم ظرفیت را دارد و تالار فرهنگ و هنر کرمان دومین مجموعه مناسب بعد از تهران برای جشنواره موسیقی است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *