12:12

فیلم کوتاه «موازی تا بینهایت» ساخته جواد مزدآبادی با اتمام مراحل تصویربرداری در روستای نجم آباد حوالی شهرری، این روزها مراحل پایانی تولید را پشت سر می گذارد.
به گزارش روابط عمومی، جواد مزدآبادی که فیلمنامه فیلم کوتاه موازی تا بی نهایت به قلم او به نگارش درآمده گفت: این فیلم در ژانر اجتماعی با نگاهی نو به ساختار برخی عملکردها سعی دارد در یک سکانس- پلان ورای این سبک به کنکاش و واکاوی بایدها و نباید های زندگی و نوع نگاه افراد نسبت به برخی موضوعات روزمره بپردازد.
او با بیان اینکه سید امیر عباس اجتهد مجری طرح این فیلم بوده افزود: سهند جاهدی، راحله کمیلی ،سهیل میرزاآقایی، عرفان رشیدپور و الهام غلامی از بازیگران موازی تا بی نهایت هستند که مقابل دوربین هاشم عطاربه ایفای نقش پرداختند.
کارگردان فیلم سینمایی «طاووس های بی پر» بیان کرد: وحید بیطرفان تدوین و اصلاح رنگ و نور این پروژه را که به تهیه کنندگی راحله کمیلی به تولید رسیده بر عهده داشته است.
مزدآبادی گفت :موازی تا بی نهایت با نزدیک شدن به مراحل پایانی فنی برای حضور و اکران در جشنواره‌های بین‌المللی آماده می‌شود
کارگردان فیلم کوتاه قاتلین عزرائیل که در دومین جشنواره فیلم کوتاه آسمان جایزه اول و بهترین کارگردانی در بخش کرونا فیلم از آن خود نمود خاطرنشان کرد: ایمان ابراهیمی :دستیار اول فیلمبردار ای و عکاسی، امید قربانی مدیریت صدابرداری ،فرهاد جاهد مدیریت تولید، سینا مزدآبادی جانشین تولید، شیدا خامین طراحی گریم ،احمد خان محمد زاده دستیار کارگردانی ،احمد زارعی طراحی صحنه، فاطمه عنایت منشی صحنه و پارسا حسین پور نیز دستیار صحنه فیلم کوتاه موازی تا بی نهایت رابرعهده داشته اند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *