13:28

ستاد برگزاری سومین جشنواره ملی تئاتر تک نفره خلاق ایثار اعلام کرد مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار هنرمندان در این دوره تمدید نخواهد شد.
به گزارش روابط عمومی، ستاد برگزاری سومین جشنواره ملی تئاتر تک نفره خلاق ایثار به دبیری شهرام سلطانی، اعلام کرد که مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار هنرمندان متقاضی شرکت این دوره به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.
شهرام سلطانی دبیر این دوره از جشنواره در همین زمینه گفت: دبیرخانه سومین جشنواره ملی تئاتر تک نفره خلاق ایثار به منظور پایبندی به تقویم اجرایی و مقررات این دوره از جشنواره، مهلت ثبت‌نام در جشنواره را تمدید نخواهد کرد. لذا از هنرمندان گرامی تقاضا می‌شود با دقت فراخوان جشنواره را مطالعه نمایند و حتی‌المقدور هر چه سریع‌تر ثبت‌نام کنند.»
“جلوه‌های ایثار و شهادت در دوران انقلاب و دفاع مقدس”،”ایثار کادر درمان در مواجهه با ویروس کرونا” ،”ایثاراجتماعی” ،”جلوه‌های ایثار و شهادت در مقاطع مختلف تاریخی به خصوص تاریخ معاصر انقلاب”، ایثار و از خود گذشتگی همسران معظم جانبازان، آزادگان و خانواده‌های معظم شهدا در دوره معاصر”از موضوعات این دوره از جشنواره است.
اداره کل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران سومین جشنواره ملی تئاتر تک نفره خلاق ایثار را در سال 1400 به میزبانی کلانشهر اراک برگزار می‌کند.زمان نمایش‌های ارسالی حداقل 30 دقیقه و حداکثر60 دقیقه باید باشد و محدودیتی در ارسال آثار وجود ندارد .
علاقمندان جهت شرکت در جشنواره باید 3 نسخه تصویری از اجرا کامل اثر را تا 20آذر ماه می‌توانند ارسال کنند. ستاد برگزاری جشنواره به تشخیص کمیته انتخاب و بنابر نیازهای ضروری صحنه شامل: دکور، لباس، موسیقی… و سطح کیفی و تعداد بازیگران به گروه‌های راه یافته به جشنواره حداکثر تا سقف 120 میلیون ریال کمک هزینه پرداخت خواهد کرد.
سومین جشنواره ملی تئاتر تک نفره خلاق ایثار به دبیری شهرام سلطانی و در دی‌ماه ۱۴۰۰ در اراک برگزار خواهد شد.
علاقه‌مندان برای کسب تازه‌ترین اطلاعات و اخبار، می توانند با شماره09189585429 تماس بگیرند

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *