1:00

پیکر مهرداد عشقیان، هنرمند فقید رادیو نمایش، پنج شنبه هشتم اردیبهشت ماه از مقابل ساختمان رادیو نمایش در میدان ارگ تشییع و برای خاکسپاری روانه قطعه هنرمندان بهشت زهرا شد.
به گزارش ایرنا، در مراسم تشییع و خاکسپاری این هنرمند فقید، محسن سوهانی مدیر کل هنرهای نمایشی رادیو و رادیو نمایش وچهره هایی همچون حمید یزدانی ابیانه، بیوک میرزایی، فریدون اسماعیلی، میرطاهر مظلومی، فریدون محرابی، قربان نجفی، رامین پورایمان، میکائیل شهرستانی، بهرام ابراهیمی، علی میلانی، هرمز سیرتی، فریده دریامج، شهرام گیل آبادی، محسن بهرامی، معصومه عزیزمحمدی، نازنین مهیمنی، شمسی صادقی، فرشاد آذرنیا، امیر زنده دلان، محسن جواهری و جمعی از هنرمندان رادیو و تلویزیون حضور داشتند.

حمید یزدانی ابیانه درآغاز این مراسم گفت: مهرداد عزیزم امروز تمام عزیزان و دوستانت به دعوتت پاسخ دادند. هرگز فکر نمی‌کردم که این بهار آخرین حضور تو در خانه‌ات، رادیو نمایش باشد.
بهرام ابراهیمی نیز در ادامه افزود: سابقه آشنایی من با مهرداد به جشنواره تئاتر منطقه ای در استان مازندران بر می‌گردد، مهرداد بسیار منظم و سخت‌کوش بود و به همه احترام می‌گذاشت، برای شغلش ارزش زیادی قائل بود و در یک کلام به خانواده و کارش عشق می‌ورزید.
میکائیل شهرستانی نیز ضمن تسلیت به خانواده این هنرمند فقید از خاطره صدای پرصلابت مهرداد عشقیان در استودیو و ضبط نمایش های رادیویی گفت و تأکید کرد: هرگز جای خالی او پر نخواهد شد.
در ادامه مراسم محسن سوهانی مدیر کل هنرهای نمایشی رادیو و رادیو نمایش افزود: فقدان هنرمند عزیز، شریف و دوست داشتنی‌مان را تسلیت می‌گویم، به نظرم مرام و مسلک مهرداد عشقیان خود بهترین تسلی در این دنیاست. او هنرمندی دغدغه‌مند بود که نگاهی خداجویانه داشت.
شهرام گیل آبادی نیز در این مراسم گفت : آخرین بار مهرداد را در یادداشت‌هایی دیدم که برایم می‌فرستاد. این یادداشت‌ها پر از زخم بود و البته امانت می‌ماند. او بسیار دقیق و منظم بود و با وجود بیماری، تمام توانش را برای کارش می‌گذاشت. مهرداد حضور دارد و در محضر الهی است، یاد و خاطره‌اش همواره با ماست.
همچنین فریدون محرابی در این مراسم ضمن آرزوی صبر برای خانواده این هنرمند فقید، خاطرنشان کرد: ما راز رفتن را نمی‌دانیم و اگر بدانیم شاید صبورتر باشیم. راز عجیبی در از دست رفتن هنرمندان رادیو نمایش است، اینکه وقتی عزیزی از این مجموعه می‌رود خوبی‌ها و خصائل نیکویش در دیگران بروز پیدا می‌کند، برای همه صبر آرزو می‌کنم و امیدوارم مهرداد همه ما را دعا کند.
مهرداد عشقیان از پیشکسوتان نمایش‌های رادیویی، بامداد روز چهارشنبه هفتم اردیبهشت ماه براثر ابتلا به بیماری سرطان درگذشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *