12:39

منوچهر آذری و عباس محبی از رادیو فرهنگ، فرزاد حسنی از رادیو جوان و فرهاد قائمیان از رادیو صبا و… لحظه تحویل سال همراه مخاطبان شبکه های صدا خواهند بود.
به گزارش روابط عمومی معاونت صدا، شبکه های مختلف رادیویی با دعوت از مجریان محبوب شما مخاطبان و با میزبانی از هنرمندان مطرح کشور در لحظات سال تحویل، درصدند ساعاتی به یادماندنی را برای مخاطبان حود خلق کنند.
شبکه رادیویی نمایش برنامه سال تحویل خودش را که یک برنامه متفاوت در ژانر رادیو پلاس، به صورت صوتی و تصویری تقدیم مخاطبان می کند. در این کار جمعی از هنرمندان صداپیشه حضور دارند؛ آشا محرابی، استاد حمید منوچهری با نقش آفرینی بیوک میرزایی.
یکی از ویژگی های کار و تمایز آن علاوه بر این که در قالب نمایشی روی آنتن می رود با حضور جمعی از هنرمندان و صداهای محبوب نمایش های رادیویی تقدیم علاقه مندان می شود.
شبکه رادیو فرهنگ لحظات پایانی سال و در لحظه تحویل سال با اجرای نمایش طنز و موسیقی هنرمندان پیشکسوت منوچهر آذری و عباس محبی تقدیم شما فرهیختگان خواهد شد.
برنامه “صبح جمعه با شما” از شبکه رادیویی ایران با اجرای نسیم رفیعی و محمدرضا لبیک همراه با جمعی از هنرمندان این برنامه مجریان را همراهی می کنند. این برنامه همچنین در ایام نوروز از ساعت ۹:۳۰ به صورت زنده از رادیو ایران پخش خواهد شد.
فرزاد حسنی، مجری و بازیگر رادیو و تلویزیون در لحظه تحویل سال از شبکه رادیویی جوان همراه شما مردم شریف ایران خواهد بود.
ویژه برنامه تحویل سال رادیو صبا با حضور فرهاد قائمیان به نام «شب، نو، روز» همراه شنوندگان می‌شود . این برنامه با اجرای مهبد قناعت پیشه، محمد رضا قلمبر و آسیه گرجی و حضور افتخاری عباس محبی به عنوان برزگتر جمع تقدیم مخاطبان می شود، رادیو صبا را روی موج اف ام ردیف ۱۰۵.۵ مگاهرتز بشنوید.
شبکه رادیویی تهران ویژه برنامه “بهار نارنج” را با اجرای نیما اعتصام و نساج یگانه تقدیم حضور مخاطبان می کند. صدای پایتخت را روی موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز بشنوید.
سال تحویل رادیو گفت‌وگو با عنوان برنامه ” ایوان بهار “با اجرای فاطمه نیرومند نیرومند و امین خرمی تقدیم شما مخاطبان می شود. دکتر صفی الله ملکی رئیس دانشگاه هوا فضا علمی کاربردی، کبری خزعلی رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده و سیدمهدی رفیعی استاد دانشگاه و کارشناس مسائل استراتژیک همراه شما خواهند بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *