15:40

اسامی هیأت انتخاب دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام شد.
به گزارش روابط عمومی، هیات انتخاب این دوره از جشنواره بین‌المللی پویانمایی، از روز پنج‌شنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ بررسی آثار این رویداد هنری را آغاز خواهند کرد.
بر اساس این خبر، امسال ۴۶۸ فیلم در بخش مسابقه ایران و ۱۰۴۸ فیلم از ۸۵ کشور جهان در بخش مسابقه بین‌الملل دوازدهمین جشنواره پویانمایی تهران شرکت کرده‌اند.
«شهرام حیدریان» مدرس انیمیشن و جلوه‌های ویژه، فیلمساز مستند در حوزه حیات‌وحش و حضور در تولید سریال و فیلم انیمیشن کوتاه آموزشی، «حسین ملایمی» مدرس دانشگاه، کارگردان پروژه‌های کوتاه، سریال و تیزر، عضو رسمی آسیفا ایران و بین‌الملل و عضو هیات داوری جشنواره‌های انیمیشن، «فرنوش عابدی» کارگردان فیلم‌های کوتاه انیمیشن، حضور در جشنواره بین‌المللی و دریافت جایزه‌های متعدد، داور جشن خانه سینما و جشنواره کریپت‌شوی اسپانیا، «امین حق‌شناس» کارگردان و کارگردان هنری، انیماتور، طراح شخصیت و طراح استوری‌برد، سازنده تیزر انیمیشن تبلیغاتی، مدرس و مجری ورکشاپ در زمینه‌های مختلف، «مهدی شیری» پژوهشگر در زمینه مرزهای نقاشی و انیمیشن و برگزار کننده نمایشگاه‌های متعدد نقاشی و ویدئو، «شیوا ممتحن» حضور در جشنواره‌های بین‌المللی و دریافت جایزه و داور جشنواره نوستالژیا میلان ایتالیا و «ساره شفیعی‌پور» سازنده انیمیشن در استودیو رای‌آوین و برنده جوایز در جشنواره‌های داخلی و خارجی، اعضای هیات انتخاب دوازدهمین دوره جشنواره پویانمایی را تشکیل می‌دهند.
دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از ۱۵ تا ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این جشنواره می‌توانند به پایگاه اینترنتی www.tehran-animafestival.ir مراجعه کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *