14:45

جشنواره بین‌المللی فیلم پالم اسپرینگز با اعلام اسامی فیلم‌های افتتاحیه و اختتامیه از «قهرمان» اصغر فرهادی به عنوان یکی از فیلم‌های حاضر در این دوره نام برد.
به گزارش مهر به نقل از ورایتی، جشنواره فیلم پالم اسپرینگز که از ۷ ژانویه ۲۰۲۲ شروع به کار می‌کند کار خود را با نمایش فیلم «دیون وارویک: مرا وادار نکن» آغاز می‌شود. این فیلم مستندی درباره زندگی یک خواننده سیاهپوست و فعالیت‌های اجتماعی وی است.
این جشنواره که نمایش ۱۲۹ فیلم از ۷۰ کشور دنیا را در برنامه دارد، کار خود را با نمایش «دوک» به کارگردانی راجر میشل فقید به پایان می‌برد. جیم برادبنت و هلن میرن از بازیگران این فیلم هستند و موضوع فیلم درباره تلاش برای سرقت از گالری ملی لندن است.
امسال ۳۶ فیلم این جشنواره از میان فیلم‌هایی انتخاب شده‌اند که از کشورهای مختلف برای رقابت بین‌المللی اسکار نود و چهارم معرفی شده‌اند. اصغر فرهادی نیز با فیلم «قهرمان» در این میان جای دارد. «فرار»، «ماشین من را بران»، «دست خدا» و «بره» دیگر فیلم‌های حاضر از این دست هستند.
جین کمپیون با فیلم «قدرت سگ»، جنیفر هادسون با فیلم «احترام»، کریستن استوارت با فیلم «اسپنسر»، کلایفتون کلاینز با فیلم «جوکی»، ویلیام مونهان فیلمنامه‌نویس با فیلم «تندر بار» و اندرو گارفیلد با فیلم «تیک، تیک … بوم!» نیز در برنامه‌های جانبی جشنواره شرکت دارند.
صداهای جدید نگاه‌های جدید، استادان مدرن، سینه لاتین، داستان‌های واقعی و جهان سینما اینک، دیگر برنامه‌های جانبی این جشنواره را تشکیل می‌دهند.
جوایز فیلم پالم اسپرینگز ۲۰۲۲ قرار است ۶ ژانویه اهدا شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *