12:36

برنامه «یاد یاران» روز پنجشنبه (۲۵ آذر ماه) به معرفی سبک زندگی کادر درمان در سال‌های دفاع مقدس می‌پردازد و از رادیو سلامت پخش می‌شود.
به گزارش رسیده، فاطمه بی‌تقصیر تهیه‌کنندگی این برنامه را به عهده دارد و با محوریت مروری بر خاطرات پزشکان، پرستاران و امدادگرانی که در دوران هشت سال مقاومت جوانمردانه اهالی این سرزمین پا به پای رزمندگان اسلام حماسه آفریدند، پخش می‌شود.
برنامه «یاد یاران» ساعت ۱۲:۴۰ پخش می‌شود و روز پنجشنبه موضوع آشنایی با سبک زندگی کادر پزشکان در سال‌های دفاع مقدس مورد بررسی قرار می‌گیرد. در این برنامه جعفر صادق یوسف‌زاده امدادگر معرفی می‌شود و به زندگی او پرداخت می‌شود.
برنامه «یاد یاران» با حضور همه گزارشگران مراکز استان‌ها به خاطرات دلیرمردان و شیرزنان امدادگری می‌پردازد که در بیمارستان‌های صحرایی در خط مقدم و در پشت جبهه‌ها کارشان تیمارداری و مراقبت از مجروحان دفاع مقدس بود.
یادیاران در گروه بهداشت روان رادیو سلامت با اجرای فرشته قربانی، آیتم‌سازی مائده حسینی و نویسندگی فاطمه بی‌تقصیر فدافن تولید می‌شود.
این برنامه با حضور گزارشگران فعالی از مراکز استان‌ها از جمله طاهره‌السادات شاهچراغ مرکز سمنان، سارا اکبری مرکز خراسان رضوی، اکرم شاکری مرکز گیلان، شیوا اسدی مرکز یزد، رها بابازاده مرکز آذریایجان، معصومه مردانه مرکز اردبیل، مژگان واعظیان شهریار، شهلا جمشیدیان چهارمحال بختیاری، بهروزی سرگزی مرکز همدان، حسین زاده مرکز فارس و… روانه آنتن شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *