14:31

سرپرست سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در ابلاغی صادق یزدانی را به عنوان دبیر پنجاه‌ ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی آموزشی و تربیتی رشد منصوب کرد.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین علی لطیفی؛ صادق یزدانی را به عنوان دبیر پنجاه‌ودومین جشنواره بین المللی فیلم رشد منصوب کرد.
ارتقای کمی و کیفی جشنواره و اثربخشی تربیتی – هنری جشنواره فیلم رشد منطبق با اسناد تحولی آموزش و پرورش به ویژه برنامه درسی ملی از طریق تعامل هدفمند و هم افزا با معاونت‌ها و سازمان‌های مرتبط در وزارت آموزش و پرورش، جلب مشارکت حداکثری سایر دستگاه‌ها، بهره‌مندی از صاحب نظران عرصه هنر و رسانه و هنرمندان برجسته کشور از جمله تأکیدات سرپرست سازمان در ابلاغ دبیر پنجاه‌ودومین جشنواره فیلم رشد است.
صادق یزدانی کارشناسی ارشد رشته خبرنگاری از دانشگاه صداوسیما است و در کارنامه‌ی فعالیت‌های فرهنگی هنری خود خود معاونت شبکه‌سازی و هدایت عملیات بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا(عج)، تهیه کننده و گوینده برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، مدیر مسوول و سردبیر دوهفته نامه حلقه وصل، عضویت در هیأت انتخاب جشنواره فیلم عمار و سابقه سالها فعالیت فرهنگی _ رسانه‌ای را تجربه کرده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *