10:13

بانی‌فیلم: در کنار مشکلات مربوط به دوران کرونا و پاندمی این ویروس در کشورها، تعویق افتادن اکران فیلم‌ها هم گریبانگیر سازندگان فیلم‌ها شده بود، موردی که با فروکش کردن نسبی این ویروس، روی پرده رفتن فیلم‌های سینمایی هم به روال معمول خود بازگشت.
یکی از این فیلم‌ها که نتوانسته بود پس از آماده شدن به نمایش درآید، فیلم «چاقوها بیرون۲»(یا «چاقوکشی۲») با بازی دنیل کریگ بود.
نشریه ایندی‌وایر در خبری که دیروز منتشر کرد تاریخ اکران این فیلم پلیسی-کارآگاهی را اعلام کرد.
ایندی‌وایر نوشت: معمای به نمایش درآمدن فیلم جدید دنیل کریگ هم حل شد؛ «چاقوها بیرون۲» (یا «چاقوکشی») رسما تاریخ اکران خود را اعلام کرد.⁠
«چاقوها بیرون۲» ساخته راینک جانسون تاپس از موفقیت قسمت نخسا این فیلم معمایی پلیسی سال ۲۰۱۹، قرار است از هشتم تا هجدهم سپتامبر پخش شود. این تاریخ اکران مطابق برنامه زمان‌بندی پخش قسمت اول این فیلم است.
«چاقوها بیرون۲» با نام کامل «پیاز شیشه‌ای؛ راز چاقو» داستان بازگشت بنوا بلان کارآگاه نخبه با بازی دنیل کریگ است که این بار به یونان سفر می‌کند تا رمز و رازهای مربوط به گروه جدیدی از مظنونان را پیدا کند.
این مظنونان شامل شخصیت‌هایی هستند با بازی هنرپیشه‌هایی مانند ادوارد نورتون، وفیشنال، جین لمونه، کاترین هان، لزلی اودومجر، جن ویک، و مادلین کلین و همراه با کیت هادسون، دیو بوتیستا و اتان هاوک و جادا پینکت اسمیت که داستان معمایی این فیلم را روایت می‌کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *