15:43

جمعه 17 دی ماه، همزمان با سالروز در گذشت جهان پهلوان تختی رادیو ایران، مستند «غلامرضا تختی» را تقدیم می‌کند.
به گزارش شبکه رادیویی ایران، محمد کیانی تهیه کننده مستند «غلامرضا تختی» گفت: نقاط تاریک زیادی درباره زندگی تختی وجود دارد و روزنامه ها نیز این خبرها را پررنگ کرده اند ،هربار که بحث تختی و جوانمردی به میان می آید،ا ین پرسش در ذهن مخاطب ایجاد میشود؛ که آیا تختی خودکشی کرده است؟
وی ادامه داد: در این مستند تلاش کردیم ،که نگاه تختی را به ورزش، با دیدگاه امروزی مقایسه کنیم و همچنین با پرسش های متعدد از کارشناسان و شاهدان دریابیم؛ که آیا نحوه مرگ تختی اهمیت دارد یا سبک زندگی و شیوه جوانمردی او باید مورد توجه قرار گیرد؟
کیانی افزود: چه موضوعی باعث شده که تا به امروز بعد از نام تختی ،جوانمردی نوشته شود؟
زندگی انسان خالی از ابهام نیست و هرانسانی اگر به خودش رجوع کند قطعا خود را خالی از خطا و اشتباه نمیبیند، پس بهتر است در جستجوی نکات مثبت باشیم و از حواشی فاصله بگیریم.
این تهیه کننده رادیویی تصریح کرد: پسر تختی در یکی از مصاحبه هایش گفته تنها ولخرجی که تختی داشت این بود که خیلی به مردم میبخشید و هیچ چیز را برای خودش نمیخواست و یا حسین عرب یکی از دوستان تختی در خاطراتی از تختی میگوید اگر کوه دماوند را طلا میکردند و به تختی میدادند ،او همه را میبخشید.
درواقع این ویژگی هاست که از تختی یک چهره بین المللی ساخته و او را پهلوان و مشهور ساخت ه نه ابهامات او درباره چگونگی مرگش.
مستند «غلامرضا تختی» جمعه 17 دی ماه به تهیه کنندگی محمد کیانی ساعت 17:35 از رادیو ایران پخش می شود

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *