به مناسبت هفته راهداری پخش می‌شود

13:56

مستند «آوای رهنوردان» به تهیه‌کنندگی محسن شایانفر و کارگرداننی بهرام کیانفر آماده همزمان با ۲۶ آذرماه روز راهداری از نلویزیون پخش می‌شود.
به گزارش رسیده، مستند «آوای رهنوردان» اثر جدیدی است که طی ماه‌های گذشته توسط تیم نویسنده انجام شد. «آوای رهنوردان» مستندی از جاده ها و کاروانسراهای قدیم در سراسر کشور و مسیر جاده ابریشم محور این اقر است.
محسن شایانفر تهیه‌کننده این مستند تلویزیونی می‌گوید: «در تحقیقات اولیه دریافتم که موثرترین تلاش برای عبور از تحریم ظالمانه غرب که از هوا و دریا به ایران عزیز تحمیل شده خطوط مراسلاتی زمین و بخصوص مرزهای زمینی تنها روزنه‌ است که مقاومت در مقابل با این توطئه را میسر می‌سازد. در این بین نقش راه‌ها و جاده های استراتژیک به ویژه زحمتکشان راهداری نباید از یاد برد. با توجه به روز ۲۶ آذرماه هفته راه و راهداری، همراه با سرودی شورانگیز که توسط سالار عقیلی اجرا شد، به خلق این مستند ۳۰ دقیقه ای پرداختم.»
فهرست برخی عوامل تولید “آوای رهنوردان” به شرح زیر است:
تهیه‌کننده: محسن شایانفر، کارگردان: بهرام کیانفر: نویسنده: سولماز فرخ منش، گوینده متن: نصراله مدقالچی، آهنگساز: سعید محمدی مطلق ، مدیر تولید: حمیدرضا سلطانی. دستیار رضا زمانی.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *