11:18

مریم نشیبی، گوینده پیشکسوت رادیو، می‌گوید چندین ماه پس از ابتلاء به کرونا همچنان احساس ضعف و خستگی دارد و باید از مادرش هم نگهداری کند؛ او یکی از برنامه‌های سنگین رادیویی‌اش را هم به همین خاطر کنار گذاشته است.
مریم نشیبا، گوینده نام آشنای رادیو که بیش از یک سال بود برنامه «جعبه موسیقی» را برای رادیو نمایش اجرا می‌کرد، درباره علت غیبت چند ماهه‌اش در این برنامه به ایسنا گفت: خودم خسته هستم، مادرم هم حال ندار است و من هم دائم در خدمتش هستم. «جعبه موسیقی» برنامه خیلی خوبی بود؛ برای من سعادتی بود اما، کار بسیار سنگینی بود؛ قبل از برنامه باید کلی مطالعه می‌کردم تا فضای کار دستم بیاید و وقت گیر بود برای همین دیگر اجرایش نکردم. یک ماه هم تکرار برنامه‌هایی که من اجرا می‌کردم را رفتند و الان خانم شهین نجف زاده نازنین برنامه را می‌چرخاند.
نشیبی که چند ماه قبل به کرونا مبتلا شده بود با بیان اینکه که دیگر انرژی قدیم برای اجرا را ندارد، افزود: خواندن برنامه «جعبه موسیقی» که کمتر از دو سال طول کشید برای من سعادتی بود ولی متاسفانه دیگر نمی‌کشم زیرا کرونا هم گرفتم و بعد از کرونا دیگر انرژی ندارم. از خانم سمیع پور تهیه کننده برنامه «جعبه موسیقی» تشکر می‌کنم.
این گوینده باسابقه در پایان درباره شرایط این روزهایش و کارهایی که اجرا می‌کند، عنوان کرد: در حال حاضر فقط برنامه‌های «شب بخیر کوچولو» و «گلبانگ» را اجرا می‌کنم. کار دیگری نمی‌کنم، چون توانش را ندارم. هم نگهداری مادرم هست هم خودم در مرز هفتاد و پنج سالگی هستم و کار خانه هم هست؛ دیگر نمی کشم کار بیشتری انجام دهم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *