17:30

«مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» به اولین فیلم سینمایی دوران پساکرونا تبدیل شد که فروش آن از مرز یک میلیارد دلار عبور کرد.
به گزارش ایرنا به نقل از سی‌ان‌ان، مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست با یک میلیارد و ۵۰ میلیون دلار فروش به تنها فیلم میلیارد دلاری گیشه جهانی در دوران پساکرونا تبدیل شد.
این فیلم با گذشت تنها ۱۲ روز از اکران به چنین موفقیتی دست یافته است؛ تنها دو فیلم انتقام‌جویان: پایان بازی (۲۰۱۹) و انتقام‌جویان: جنگ ابدیت (۲۰۱۸) هستند که در کمتر از این زمان به این حجم از فروش رسیدند، اولی در ۵ روزی و دومی در ۱۱ روز.
مرد عنکبوتی جدید با وجود تداوم بحران کرونا در جهان، با استقبال بی‌نظیر سینمادوستان روبه‌رو شد؛ این فیلم که برای اولین بار در روز ۱۷ دسامبر (۲۶ آذر) روی پرده رفت، در سه روز اول اکران در گیشه آمریکای شمالی ۲۶۰ میلیون دلار فروش کرد و دومین افتتاحیه بزرگ تاریخ سینما را در آمریکا رقم زد.
پل درگارابدیان، تحلیلگر ارشد رسانه در شرکت کام اسکور، در گفت‌وگو با سی‌ان‌ان در این باره گفت: این میزان از فروش در دوران پیش از کرونا هم شگفت‌انگیز تلقی می‌شد اما این که مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست در این بازار (کرونازده) و در چنین مدت کوتاهی یک میلیارد دلار بفروشد واقعا فراتر از تصور است.
فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست به کارگردانی جان واتس با حضور سه شخصیت منفی شناخته‌شده و قدیمی با بازی ویلم دفو (مرد عنکبوتی سال ۲۰۰۲)، آلفرد مولینا (مرد عنکبوتی ۲ سال ۲۰۰۴)، جیمی فاکس (مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲ سال ۲۰۱۴) و تیمی از ستارگان هالیوودی از جمله تام هالند، زندایا کلمن، بندیکت کامبربچ، جیکوب باتالون، مریسا تومی، جان فاورو و بندیکت وانگ، سه نسل از سری فیلم‌های مرد عنکبوتی را با هم ترکیب می‌کند.
داستان این فیلم گیشه‌پسند از جایی شروع می‌شود که هویت مرد عنکبوتی برای اولین بار فاش شده و پیتر پارکر از دکتر استرنج می‌خواهد به کمک جادو محرمانه بودن را به او برگرداند اما این کار حفره‌ای در جهان ایجاد می‌کند و قدرتمندترین افراد شروری که تاکنون مرد عنکبوتی در هر جهانی با آنها مبارزه کرده است، آزاد می‌شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *