15:08

فیلم «مرد آزاد» با بازی رایان رینولدز برای دومین هفته متوالی پرفروش‌ترین فیلم گیشه آمریکای شمالی شد.
به گزارش ایرنا از روزنامه لس آنجلس تایمز، سینماهای آمریکای شمالی این آخر هفته میزبان ۴ فیلم جدید با حضور ستاره‌های مطرح سینما بودند که از این میان آن فیلمی با بیشترین استقبال روبه‌رو شد که سگ‌های انیمیشنی نقش اول آن را برعهده داشتند. این انیمیشن با وجود موفقیتی که در اکران افتتاحیه داشت، نتوانست جای فیلم اکشن-کمدی مرد آزاد را در صدر فهرست فیلم‌های پرفروش گیشه بگیرد و این فیلم برای دومین هفته متوالی صدرنشین باقی ماند.
فیلم سگ‌های نگهبان (PAW patrol) محصول کمپانی پارامونت که همزمان روی سرویس استریم پارامونت پلاس نیز پخش شد، در سه روز اول اکران ۱۳ میلیون دلار بلیت فروخت و از بین چهار فیلم جدیدی که این هفته اکران شدند یعنی فیلم اکشن محافظ با بازی مایکل کیتون و مگی کیو، فیلم علمی- تخیلی و مهیج خاطره پردازی با نقش آفرینی هیو جکمن و فیلم ترسناک و روان‌شناختی خانه شب با بازی ربکا هال که از قضا نقدهای مثبتی هم دریافت کرده بود، با استقبال بیشتری از سوی مخاطبان روبه‌رو شد؛ محافظ و خانه شب هر کدام تنها ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار دلار فروش کردند و خاطره پردازی که اولین تجربه سینمایی سازنده سریال محبوب وست ورلد است، در ۳ هزار و ۲۶۵ سالن تنها ۲ میلیون دلار فروخت.
رتبه اول فهرست پرفروش‌ترین فیلم‌های این آخر هفته به فیلم مرد آزاد محصول مشترک استودیو قرن بیستم و دیزنی رسید که منحصرا روی پرده سینماها اکران شده است. این فیلم این آخر هفته ۱۸ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار فروش کرد و مجموع فروش آن در گیشه جهانی به ۱۱۲ میلیون دلار رسید.
در فیلم مرد آزاد که به مرز میان دنیای واقعی و مجازی می‌پردازد، یک ضدقهرمان با بازی رایان رینولدز ستاره معروف هالیوودی وجود دارد که وقتی می‌فهمد از کاراکترهای یک بازی ویدئویی است، تصمیم می‌گیرد کنترل سرنوشتش را به دست گیرد. این فیلم هفته گذشته نیز با فروش فراتر از انتظار ۲۸ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار، گیشه آمریکای شمالی را فتح کرد.
فیلم گشت و گذار در جنگل با بازی امیلی بلانت و دواین جانسون در چهارمین هفته از اکران، پس از مرد آزاد و سگ های نگهبان سومین فیلم پرفروش هفته شد. این فیلم اکشن و ماجراجویانه تاکنون در مجموع ۱۷۴ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *