12:59

اخبار سینمایی جدید حاکی از آن است که ادریس البا در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم بعدی جیمز باند است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، گزارش‌ها از سینمای جهان حاکی از آن است که ادریس البا قرار است در فیلم بعدی جیمز باند نقش‌آفرینی کند. او را با نقشش در سریال «لوتر» می‌شناسیم اما قرار نیست نقش جیمز باند را داشته باشد.
پیش از این شایعه شده بود که این بازیگر پس از جدایی اخیر دنیل کریگ از این مجموعه، قرار است نقش ۰۰۷ را بازی کند. این در حالی است که ماه گذشته، او اعلام کرد نقش این ابرجاسوس را بازی نخواهد کرد.
وی در مصاحبه خود با ITV London، هنگام اکران فیلم نتفلیکس به نام «هرچه قوی‌تر، سخت‌تر زمین می‌خوری» (The Harder They Fall) گفت: نه، قرار نیست من جیمز باند باشم.
اکنون، بر اساس گزارش روزنامه سان (The Sun)، البا در حال مذاکره برای ایفای یک نقش منفی در فیلم بعدی باند است. ادریس مذاکرات غیررسمی با استودیو داشته و به او گفته شده است که اگر بخواهد، در فیلم بعدی باند نقشی برای او وجود دارد.
او شخصیت اصلی فیلم نخواهد بود، اما آن‌ها میزان کشش و احترام او را تشخیص می‌دهند و می‌خواهند با او روی یک شخصیت کاملاً اصلی برای قسمت بعدی کار کنند. البته هنوز مذاکرات در مرحله اول است، اما تا اینجای کار، به نظر می‌رسد نقش البا یک شرور است.
در همین حال، ادریس البا فاش کرد که فیلمبرداری فیلم آینده «لوتر» آغاز شده است و این بازیگر، نقش اصلی داستان یعنی لوتر را بر عهده دارد و در کنار آن، تهیه‌کنندگی این فیلم را نیز بر عهده خواهد داشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *