12:23

برنامه من به تو نزدیکم به پویش بیان خاطره‌ از زمان رحلت امام خمینی (ره) اختصاص دارد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، به مناسبت فرا رسیدن سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی و نیاز جامعه امروز، مخصوصا جوانان، به آشنایی با مکتب و راه امام خمینی (ره)، رادیوجوان برنامه «من به تو نزدیکم» را در چهاردهم خرداد روی آنتن می‌برد.
علیرضا محمدنیا مدیر گروه اندیشه رادیو جوان گفت: برنامه«من به تو نزدیکم»، به تهیه کنندگی مجتبی امیری قرار است به ویژگی‌های برجسته، خصائل و اخلاقیات امام خمینی (ره) در مواجهه با اقشار مختلف جامعه بپردازد.
او می گوید سعی کردیم در یک نگاه همه جانبه رفتار امام با خانواده، کودکان، رفتار ایشان به عنوان یک رهبر و الگو و همچنین رفتار ایشان در مواجهه با شهرستانی ها، نخبگان، مستضعفین و … مورد بررسی بحث و بررسی قرار دهیم.
به گفته محمدنیا محوریت این برنامه به پویش بیان خاطره‌ای از زمان رحلت امام خمینی (ره) اختصاص دارد. مخاطبین می‌توانند خاطره‌ای که در زمان رحلت امام خمینی (ره) برای خودشان یا برای اطرافیانشان اتفاق افتاده را به صورت فایل صوتی برای رادیو جوان بفرستند و از شرکت کنندگان در این پویش به سه نفر به قید قرعه، جوایز ارزشمندی اهدا خواهد شد.
براساس گفته های این مدیر، رادیو جوان در روز پانزدهم خرداد با دو مستند ویژه به نام “به قول تاریخ” به ابعاد حادثه ۱۵ خرداد می پردازد.قسمت اول این مستند به تهیه کنندگی فاطمه شهبندی و روایت حسن خلقت دوست با محوریت بازخوانی خاطرات حادثه پانزده خرداد با حضور افراد سرشناسی که در این حادثه حضور داشتند از جمله مهدی عبده خدایی و دکتر جواد منصوری روی آنتن خواهد رفت و قسمت دوم این مستند نیز روایتی از حوادث منجر به پانزده خرداد است که به تهیه کنندگی غزاله یراقی روی آنتن می‌رود.
همچنین در دو روز ۱۴ و ۱۵ خرداد نیز برنامه “زیر دستان بارانی” به گویندگی فاطمه عباسی، کارشناسی دکتر محمدرضا اصغری و به تهیه کنندگی زهره عبدالرحیم، با موضوع آشنایی مخاطبان جوان با مراتب علمی حضرت امام (ره) و روحیه مبارزه طلبی و رهبری ایشان از آنتن شبکه جوان پخش خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *