9:30

محمود پاک نیت به مدیران جوان تلویزیون توصیه می‌کند: «اگر قرار است اتفاق خاصی بیفتد، باید ببینیم گذشته‌ها چه کردند که موفق نبودند، ما آن کارها را انجام ندهیم.»
محمو پاک نیت ـ بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون ـ درباره جوانگرایی در تلویزیون و انتصاب معاون و مدیران جدید سیما به ایسنا گفت: من معتقدم جوانان فکر بازتری دارند و روشن تر هستند. جوانان بهتر می توانند فضای کار را حفظ کنند.
پاک نیت در عین حال نکته‌ای را گوشزد کرد و یادآور شد: مدیران جوان، در تصمیم گیری باید مشورت‌هایی با قدیمی‌ها داشته باشند و نخواهند که یک طرفه به قاضی بروند. مشارکت و همفکری با اعضایی که پخته تر هستند، می‌تواند برای جوانان کارساز باشد. به هر حال نیروی جوانی هستند که انرژی دارند و می‌توانند با پشتکاری که دارند موفقیت‌های خوبی برای تلویزیون ایجاد کنند.
بازیگر نقش «حضرت یعقوب» در سریال «یوسف پیامبر (ع)» افزود: اعتقادم بر این است که آدم در هر سنی که باشد از مشورت لطمه نمی‌بیند، بلکه موفق تر هم می‌شود. در دین ما هم شور کردن جزو اساسی ترین کار برای تصمیم گیری در هر امری است. مشورت بد نیست؛ در هر سنی باشید جوان یا مسن فرقی ندارد. چون این عزیزان جوان هستند چه اشکالی دارد که از همکاران قدیمی در کارهایشان مشورت بگیرند؟ هیچ اشکالی ندارد. چون نیروی محرک جوانی هستند که می‌توانند خوب عمل کنند، به هر حال ان شاءالله موفق هم خواهند شد.
پاک نیت با تاکید دوباره بر مشورت با افراد باتجربه و قدیمی‌ترهای تلویزیون، خطاب به مدیران جدید تلویزیون گفت: پیشنهادم به مدیران جوان تلویزیون این است که با کسانی که خبره تر هستند و تجربه بیشتری دارند مشورت کنند. خود آقای معاون سیما هم می‌تواند این کار را انجام دهد. در هر سنی و هر کاری که انجام می‌دهند از با تجربه‌ها مشورت بگیرند تا شرایط بهتر شود. صداوسیما الان وضعیت خوبی ندارد. اگر قرار است اتفاق خاصی بیفتد، باید ببینیم گذشته‌ها چه کردند که موفق نبودند، ما آن کارها را تکرار نکنیم.
این هنرمند که در حال حاضر پنج سریال را آماده پخش دارد، درباره این سریال ها توضیح داد: سریال «گیلدخت» را برای شبکه سه دارم. سریال «سایه رعنا» همین روزها از شبکه دو پخش می‌شود. سریال « تب و تاب» قرار بود ماه رمضان پخش شود اما کارهای فنی‌اش تکمیل نشد و به پخش نرسید؛ احتمالا امسال پخش شود. در سریال «جشن سربرون»، ساخته آقای مجتبی راعی که کار بسیاری خوبی است هم بازی کرده‌ام. تصویربرداری این سریال تمام شده و مراحل مونتاژ و صداگذاری را می‌گذراند. سریال«سنجر خان»، ساخته محمد حسین لطیفی را هم در کردستان بازی کردم. اخیرا تصویربرداری این سریال هم تمام شده است.
محمود پاک نیت هنرمندی است که در طول سال‌های فعالت هنری‌اش هم در سینما و هم در تلویزیون کارنامه پر باری را به ثبت رسانده است. او در سریال‌هایی همچون «یوسف پیامبر(ع)»، «پس از باران»، «شب دهم»، «پدرسالار» و «روزی روزگاری»، ایفای نقش کرده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *