16:58

فرح بخش گفت: اگر در ایام نوروز سینما‌ها تعطیل نمی‌شدند، با همین فیلم‌های روی پرده می‌شد نفسی دوباره در جان هنر هفتم دمید.
محمدحسین فرح بخش کارگردان و فیلمنامه نویس ایرانی درباره جدیدترین اثرش در مقام تهیه کننده که اکران آن از عید نوروز در سینما‌ها آغاز شده است، به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: اکران فیلم سینمایی «تک خال» تا هروقت که بخواهند ادامه دارد. در حال حاضر فیلمی نیست که بخواهند نمایش دهند، بنابراین اکران پرده نقره‌ای را با همین فیلم‌هایی که از قبل آمده اند ادامه می‌دهند.
وی درخصوص رضایت خود از میزان استقبال و فروش این فیلم اظهار کرد: ما تک خال را به منظور فروش و درآمدزایی اکران نکردیم؛ هم با اکران «تک خال» و هم «زن‌ها فرشته اند ۲» فداکاری کردیم که چراغ سینما روشن بماند. معلوم نیست که این وضعیت تا چه زمانی ادامه داشته باشد، اما طبق وعده ها، قرار است دو سه فیلم پرفروش به جدول نمایش اضافه شوند.
این چهره سینمایی گفت: باید چند تهیه کننده دیگر برای اکران فیلم هایشان پا پیش بگذارند تا این وضعیت کمی بهتر شود؛ مثل تهیه کننده فیلم دینامیت که پذیرفت با دریافت ۲ و نیم میلیارد تومان فیلمش را اکران کند؛ با ورود این فیلم‌ها می‌توان بار دیگر سینما را رونق داد.
وی یادآور شد: اگر در ایام نوروز سینما‌ها تعطیل نمی‌شدند با همین فیلم‌های روی پرده می‌شد نفسی دوباره در جان هنر هفتم دمید، اما رنگ بندی شهر‌ها و باز و بسته شدن سینما‌ها ضربه مهلکی به جان این هنر زد.

عکس از آرشیو بانی‌فیلم

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *