15:10

«مادران موازی» پدرو آلماودور در مراسم اختتامیه فستیوال نیویورک ۲۰۲۱ روی پرده می‌رود.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، فیلم «مادران موازی» ساخته پدرو آلماودور به عنوان فیلم اختتامیه پنجاه و نهمین فستیوال فیلم نیویورک انتخاب شده است.

این فیلم ملودرام که در آن این فیلمساز اسپانیایی بار دیگر با پنلوپه کروز همراه شده، پیش‌نمایش خود در آمریکای شمالی را روز هشتم اکتبر در تالار آلیس تولی خواهد داشت. پیش‌نمایش جهانی فیلم در قالب فیلم شب اختتامیه فستیوال فیلم ونیز خواهد بود.

فستیوال فیلم نیویورک در سال ۲۰۲۰ به خاطر نگرانی‌های ایجاد شده به دلیل پاندمی به‌صورت دیجیتال برگزار شد، اما نمایش امسال دوباره به صورت حضوری خواهد بود.

هنوز لیست کامل پروژه‌های امسال اعلام نشده اما شماری از فیلم‌های پرستاره در نمایش امسال حضور خواهند داشت. فیلم «تراژدی مکبث» ساخته جوئل کوئن فستیوال را به عنوان فیلم افتتاحیه آغاز می‌کند و «قدرت سگ» جین کمپیون یکی از نمایش‌های اصلی آن خواهد بود.

سونی پیکچرز کلاسیکس روی «مادران موازی» در فصل جوایز حساب باز کرده و همچنین می‌خواهد فیلم را از روز بیست‌وچهارم دسامبر اکران کند. این فیلم حول محور دو زن می‌چرخد که یک نسل با یکدیگر فاصله دارند اما به دلیل مدت کوتاهی که در بخش مادران یک مرکز درمانی می‌گذرانند به هم بسیار نزدیک می‌شوند.

آلماودور گفت: «همیشه امتیاز و افتخار بزرگی است که بخشی از فیلم‌های مهم فصل باشم. بعد از بیش از ۳۰ سال، فستیوال فیلم نیویورک تبدیل به خانه دوم من شده. بهترین دلیل بازدید من از نیویورک است و می‌توانم بهترین فیلم‌های سال را ببینم.»

این فستیوال توسط سازمان «فیلم در مرکز لینکلن» بین روزهای بیست‌وچهارم سپتامبر تا دهم اکتبر برگزار خواهد شد. به دلیل رعایت مسایل سلامتی، فستیوال همچنین فیلم‌هایش را در فضای بدون سقف و به صورت مجازی هم به نمایش خواهد گذاشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *